فرمانداری

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع اشتغال برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار شهرستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حسین طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیر جلسه از آمار بالای بیکاری شهرستان گفت و افزود با توجه به اینکه بیکاری میتواند تاثیر مستقیم بر آسیب های اجتماعی از جمله طلاق. خودکشی. و…. داشته باشد میطلبد که دستگاه های اجرای در کنار هم در راستای حل این مساله مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

هاشمی فرماندار شهرستان ضمن عرض تقدیر از برگزاری این جلسه به عنوان دومین جلسه ستاد ساماندهی شهرستان افزود توجه به مسائل و مشکلات جوانان و حل آنها میتواند نقطه امیدی در شهرستان باشد چرا که جوانان بیشترین نقش را در جامعه امروز دارند.

وی همچنین افزود امروز دستگاه های اجرایی باید در کنار متقاضیان راه اندازی کسب و کار باشند و میبایست دستگاه های متولی جهت تجلیل از کارافرینان نمونه شهرستان اقدام نمایند وی در ادامه افزود ایجاد کسب کار و به کار گرفتن جوانان نوعی جهاد است که باید این امر در شهرستان ما نهادینه شود.

در ادامه هاشمی فرماندار شهرستان پیرو این جلسه مصوباتی را اعلام نمود و افزود متقاضیان راه اندازی کسب کار با توجه به این مصوبات میتوانند از دریافت تسهیلات استفاده نمایند و اداره ورزش و جوانان شهرستان را مامور پیگیری این مصوبات و معرفی جوانان متقاضی کسب و کار نمود.

بیشتر بخوانید: جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کوه‌چنار برگزار شد/ افزایش ۵۳ درصدی اعتبارات شهرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا