فرمانداریگالری

گزارش تصویری/ نشست فرماندار کوه‌چنار با خبرنگاران و جمعی از فعالان فضای مجازی

نشست فرماندار کوه‌چنار به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی با خبرنگاران کوه‌چنار و جمعی از فعالان فضای مجازی در حوزه خبر در محل فرمانداری برگزار شد.

نشست فرماندار کوه‌چنار با خبرنگاران و جمعی از فعالان مجازی حوزه خبر

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهـنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند و در پیشرفت ،توسعه و آبادانی جامعه نقش بسزایی داشته و دارند.

محمود هاشمی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اصلی و اساسی در پویایی فرهنگ جامعه ایفا می‌کنند بیان داشت: تغییر ارزش‌ها و باورها، تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ عمومی به قلم و نگارش خبرنگاران بستگی دارد.

وی در ادامه با قدردانی از اصحاب رسانه‌ افزود: خبرنگاران این شهرستان در همه حوزه‌ها با توجه به وظیفه و رسالت خطیری که برعهده دارند باید عملکرد مناسبی داشته و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان در ایجاد آرامش روانی در جامعه کوشا باشند.

نشست فرماندار کوه‌چنار با خبرنگاران و جمعی از فعالان مجازی حوزه خبر

هاشمی بابیان اینکه ارتقا دانش خبرنگاران با برگزاری کلاس های آموزشی و تقویت هماهنگی و همدلی در بین خود خبرنگاران از مولفه های اصلی رشد حوزه خبر و خبرنگاری در شهرستان می باشد، افزود: فعالان فضای مجازی حوزه خبر در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

در این نشست ، خبرنگاران دغدغه‌ها و مشکلات صنفی خود را بیان کردند افزایش آستانه تحمل و انتقاد پذیر بودن مدیران، همکاری روابط عمومی ها با خبرنگاران و حمایت دستگاه های اداری و اجرایی بخشی از خواسته ها و مطالبات صنفی اهالی رسانه شهرستان بود که عنوان شد.

در پایان این جلسه با اهدای هدیه از یکسال تلاش خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه خبر شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری/ شام غریبان حسینی در تپه شهدا قائمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا