امام جمعه

جبهه‌گیری خواص مسیر رشد شهرستان را مسدود می‌کند

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه خواص به جای تخریب، همدیگر را رشد دهند از آن ها خواست وقت و انرژی خود را برای حل مشکلات و زیر ساخت های شهرستان قرار دهند.

ه گزارش چنارنیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه امروز با اشاره به اینکه منشأ همه گمراهی ها هواپرستی است اظهارداشت: هرچیزی که انسان را به دنیا گره بزند و باعث شود برای دنیا تلاش کنیم هوا پرستی است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از یک ماه بندگی خدا در ماه رمضان اگر حواسمان را جمع نکنیم به قهقرا می رویم افزود: جهل و غفلت باعث تیره بختی انسان می شود، موعظه انسان را از غفلت دور می کند و نفس انسان را صیقل می دهد.

وی به نقاط قوت دولت فعلی اشاره کرد و افزود: تعداد فوتی‌های کرونایی کم و ارتباط با همسایگان خوب شده است، فروش نفت و تجارت خارجی افزایش یافته و بدهی دولت قبل و دیون پرداخت شده است، اما توقع ما از دولت این است که به وضعیت معیشت مردم بیشتر رسیدگی شود.

خطیب جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه وضعیت شهرستان در بسیاری از مسائل مناسب است گفت: کوه‌چنار شهرستان نوپایی است که خیلی از امکانات در آن نبوده است، برخی مواقع سرمایه گذار جذب می شود اما با نبود زیرساخت مواجه است.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه چندین مرتبه برای تکمیل پروژه محور قائمیه از راهداری پیگیری کردیم اظهارداشت: از تلاش عزیزان تشکر می‌کنیم ولی هرکسی کوتاهی کرد در خون تک تک افراد کشته شده در این مسیر شریک است و اگر فردا در کانامه اعمالتان نوشته شد قاتل، بدانید که کوتاهی کردید.

وی با درخواست از خواص شهرستان برای پرهیز از تلف کردن وقت و انرژی برای کارهای بیهوده تاکید کرد: نشست های شبانه برای جابجایی فلان مسئول را کنار بگذارید و به جای آن وقت و انرژی را برای حل مشکلات و زیر ساخت ها بگذارید، اگر سرمایه‌گذار از شهرستان برود کارگر ما بیکار و مشکلات ما بیشتر می‌شود.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه خواص به جای تخریب، همدیگر را رشد دهند از آن ها خواست با مقداری تامل، همراهی و یکدلی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: تصادف وحشتناک در حاجی آباد غوری با دو کشته و ۲ مصدوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا