اورژانسکازروننماینده شهرستان

گام های نهایی راه اندازی اورژانس هوایی کازرون

رییس اورژانس هوایی کشور: استقرار بالگرد اورژانس در کازرون قطعی است.

به گزارش چنارنیوز، در راستای نقشه ی راه دکتر عباسی دوانی جهت ارتقا خدمات بهداشت و درمان کازرون و کوه چنار، دکتر محمد سرور رئیس اورژانس هوایی کشور به کازرون سفر کرد.

در این سفر که با هدف شناسایی محل های فرود موقت جهت استقرار بالگرد اورژانس در کازرون صورت گرفت دکتر سرور اضهار داشت: هرچند اورژانس هوایی کازرون در الویت تخصیص های سال ۱۴۰۰نبوده اما با پیگیری های فراوان صورت گرفته از سوی دکتر عباسی دوانی، به صورت خاص قبل از پایان سال در لیست اختصاص قرار گرفت و هم اکنون بالگرد کازرون اختصاص یافته و متعلق به خود کازرون است.

رئیس اورژانس کشور افزود: به دنبال افزایش نقاط اورژانس هوایی کشور به ۱۲۰ نقطه طی سالهای پیش رو هستیم که کازرون از چند نقاط الویت دار در امسال دیده شده است.

این بازدید یکشنبه دوازدهم تیرماه با حضور مسئول دفتر نماینده ، فرماندار، فرمانده سپاه ، رئیس شبکه بهداشت و رئیس اورژانس شهرستان صورت گرفت و مقدمات استقرار بالگرد و تیم پرواز بررسی شد.

لازم به ذکر است زمین و پد استقرار اورژانس هوایی کازرون مشخص شده و قرار است با مشارکت خیرین به مراحل ساخت آن شتاب بخشیده شود و طی مدت زمان تکمیل ساختمان و پد اورژانس هوایی، بالگرد در یک مکان موقت استقرار خواهد یافت.

روابط‌عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کازرون و کوه‌چنار

بیشتر بخوانید: جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوه چنار برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا