کوه‌چنارگالریناحیه مقاومت سپاه

نشست بصیرتی و جهاد تبیین در کوه‌چنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، نشست بصیرتی و جهاد تبیین در کوه‌چنار با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان و بسیجیان و با سخنرانی سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده جانشین محترم سپاه فجر استان فارس در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در این نشست مطرح شد: با جهاد تبیین می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد.

دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است چرا که دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه‌های مختلف به کار می‌گیرد.

در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام این امر هم مستلزم روشنگری و آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده است.

برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول متولیان رسانه‌ها و فضای مجازی و مطبوعات باید دست به کار شوند و در وهله دوم هر کسی که مرکز یا منبری دارد، اهل فکر، کار و اقدام به‌خصوص مسوولان در این خصوص مسوولیت دارند و باید روشنگری نماید و همچنین جهاد تبیین و روشنگری باید با زاویه امیدآفرینی باشد.

در پایان این نشست از عوامل ستاد اسکان راهیان نور در شهرستان تجلیل شد.

همچنین جانشین سپاه فجر استان به همراه امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان با حضور در منزل شهیدان میثم و محمدکاظم توکلی ضمن دیدار با خانواده این شهیدان از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند. و همچنین بازدید از یکی از کارگاه‌های کارآفرین در روستای ملای انبار از دیگر برنامه‌های حضور جانشین سپاه فجر استان در شهرستان کوه‌چنار بود

بیشتر بخوانید: رزمایش فاطمی در کوه‌چنار در قالب ده گروه و با ۱۵۰ جهادگر برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا