ناحیه مقاومت سپاه

آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کوه‌چنار صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه اسوه در مصلی جمعه قائمیه که با حضور بخشدار مرکزی و کوهمره و جمعی از مسئولان و بیسجیان و اقشار محتلف مردم برگزار شد اظهارداشت: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان دستاوردهای سال ۱۴۰۰ خود را در این نمایشگاه به معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

سرهنگ پاسدار علی امیری به نمایش گذاشتن بخشی از فعالیت‌ عرصه‌های بسیج را از اهداف این نمایشگاه‌ها خواند، و تصریح کرد: شناسایی پایگاه‌های مقاومت اسوه و عملکرد آنان از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه است.

امیری با بیان اینکه از امروز به مدت ۱۰ روز نمایشگاه اسوه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر است، اظهار داشت: غرفه‌هایی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات مختلف فرهنگی و هنری در این نمایشگاه‌ها مستقر هستند.

وی اظهار داشت: براساس شاخص‌ها و ارزیابی کارشناسان پایگاه‌های اسوه، پایگاه‌های برتر انتخاب می‌شوند و به جشنواره استانی راه می‌یابند.

وی ضمن اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با بیان اینکه بسیاری از جوانان سوال می‌کنند چرا از شعار مرگ بر آمریکا استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: نخست باید استکبار را شناخت و به خصوصیات و عملکرد استکبار آگاه شد تا بتوان خردمندانه در مقابل این رفتارها عمل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: سرمنشا تمام بحث‌های تفرقه‌افکنی، جنگ روانی، تهاجم علیه ملت ایران استکبار است، بنابراین جوانان باید با آگاهی از اینها علت شعار مرگ بر آمریکا را بدانند.

بیشتر بخوانید: سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار با مدیرکل منابع طبیعی استان فارس دیدار و گفتگو کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا