فرمانداری

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار با مدیرکل منابع طبیعی استان فارس دیدار و گفتگو کرد

محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار به همراه غلامی سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان با عبدالحسن صمدنژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس دیدار کرد.

هاشمی با تاکید بر فرهنگ سازی گفت:منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

وی منابع طبیعی را ذخیره استراتژیک شهرستان برای نسل آینده دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوه‌چنار ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و اگاهی رسانی را گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی دانست و یادآور شد: شهرستان کوه‌چنار از جوانان فعال، پویا و دلسوزی در این زمینه برخوردار است که می توانند کمک شایانی به این نهاد داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار تاکید کرد: با توجه به مشکلات ناشی از بحران آب بایستی بیش از پیش به مباحث آبخیزداری در شهرستان توجه شود.

هاشمی اظهار داشت: انجام خدمات و فعالیت های سازمانی برای حفاظت، صیانت و احیای منابع طبیعی قطعا با چند نیروی اداری و تجهیزات محدود کار دشواری است و جز با تعامل فراگیر در سایه همدلی و همزبانی بخش دولتی با مردم محقق نمی شود.

عبدالحسن صمدنژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ضمن ارائه گزارش عملکرد منابع طبیعی و آبخیزداری استان، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و رفع مشکلات در حوزه منابع طبیعی شهرستان کوه‌چنار اعلام و اظهار امیدواری کرد که تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم منابع طبیعی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم شریف شهرستان کوه‌چنار گردد.

مشکلات آبخیزداری، تکمیل تجهیزات اداری و نیروی انسانی، سنددار کردن باغات، تعیین محدوده اراضی ملی و مستثنیات و… از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

بیشتر بخوانید: شلیک گلوله و پایان زندگی مشترک / قتل زن ۴۲ ساله در کوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا