اجتماعیاخبار ویژهکازرون

اقدام به موقع راننده، مانع از انفجار شد + عکس

به گزارش چنارنیوز مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با بیان اینکه  اقدام به موقع یک راننده خودرو  از انفجار یک تریلر حامل سوخت جلوگیری کرد گفت: تصادف یک خودروی پراید با یک تریلر حمل سوخت، موجب آتش‌سوزی خودروی پراید شد، که آتش‌نشانان پس از دریافت خبر حادثه، با توجه به حساسیت موقعیت و امکان وقوع انفجار با تیم عملیاتی و تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

 وی ادامه داد: آتشنشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، راننده یک خودروی حمل تانکر آب که در حال عبور از محل بوده، پس از مشاهده صحنه، تغییر مسیر داده و خود اقدام به خاموش کردن آتش کرده است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون با بیان اینکه اگر این شهروند به موقع اقدام نمی‌کرد، ممکن بود آتش باعث انفجار تریلر حمل سوخت شود، اظهار کرد: اقدام سریع و موثر شهروند کازرونی باعث شد تا تریلر حامل سوخت دچار هیچگونه سوختگی نشود و آتش‌نشانان نیز پس از رسیدن به محل تنها اقدام به پاکسازی و کمک به انتقال خودرو کردند.

صادق زاده ضمن تقدیر از این عمل شایسته و ارزشمند، اظهار کرد: اقدام قابل تقدیر و تحسین این شهروند، نمود عینی حس مسئولیت‌پذیری، نوع‌دوستی و کنش‌گری شهروندی و اجتماعی است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد.

 این حادثه در خروجی جاده کازرون به وقوع پیوست.

“عکس خودرو تزئینی است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا