فرمانداریکوه‌چنار

آماده‌باش کلیه دستگاه‌های اجرایی برای بارندگی‌های پیش رو

به گزارش چنارنیوز, با حضور هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن جلسات آموزش وپرورش با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضا ستاد برگزار شد.

محمود هاشمی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اطلاعیه‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی لازم است از امروز تا شنبه هشتم مردادماه تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها به‌صورت آماده‌باش و هوشیار باش باشند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: لایروبی مسیل‌ها، بازگشایی مسیرهای انتقال و هدایت آب هر چه سریع‌تر انجام‌ شود و راهداری، هلال‌احمر، شرکت فرآورده‌های نفتی و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان آمادگی لازم را برای انجام‌ امورات را داشته باشند و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در اجرای صحیح مقررات و ضوابط در حیطه وظایف سازمانی خود دقت کافی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اتفاقات تلخ چند روز اخیر در استهبان خاطرنشان کرد: پرهیز از ماندن در بستر رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم صعود به ارتفاعات، عدم پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده، ساختمان‌های نیمه‌کاره و بستر رودخانه‌ها و اجتناب از چرای دام در ارتفاعات و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

رئیس ستاد بحران شهرستان کوه‌چنار ضمن تقدیر از فعالین رسانه و انتشار هشدارهای لازم گفت: رسانه‌ها آگاه‌سازی نحوه مقابله با بحران و جلوگیری از حوادث احتمالی شهروندان بیش‌ازپیش در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: صدور هشدار قرمز برای بارش شدید ۴ روزه و موسمی در استان فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا