اخبار ویژه

حضور مدیر کل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولین کشور در کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، مدیر کل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولین کشور با حضور در دفتر امام جمعه ضمن دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم و محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار و رئیس بهزیستی شهرستان به تبیین وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی در راستای خدمات رسانی به گروه‌های هدف پرداخت.

حضور مدیر کل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولین کشور در کوه‌چنار

پس از آن رضا دهقان با حضور در سالن جلسات آموزش و پرورش که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، بخشداران، شهرداران رئوسای ادارات و بانک‌ها و شوراهای شهر برگزار شد با اشاره به شرایط اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان گفت: امروز نیازمند توجه ویژه به مددجویان بهزیستی می باشد.

در این جلسه هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار خواستار رفع مشکلات و خواسته های بحق و مورد نیاز مدد جویان شهرستان از جمله استقرار اورژانس اجتماعی، اختصاص منابع و اعتبار، اعطای تسهیلات جهت اشتغال زایی مددجویان و…شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار همچنین با بیان اینکه همکاری و تعامل با ادارات و مدیران از اولویت ها و وظایف ماست اظهارداشت: همکاری تمامی نهادهابا سازمان بهزیستی جزء تکالیف همگانی است و امیدواریم با تعامل بیش از پیش در تمامی امورات اعم از رسیدگی به وضعیت مددجویان، اورژانس اجتماعی، ساماندهی مراکز و کمپ ها ،مناسب سازی شهری و مسائل دیگر به وظایف خود عمل کنیم.

حاضرین در جلسه نیز به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل شهرستان پرداختند.

در ادامه دهقان مدیر کل صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولین کشور ضمن تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به قشر محروم و نابرخوردار جامعه و تقدیر و تشکر از دغدغه و پیگیری های فرماندار و مسئولین شهرستان در راستای حل مشکلات مجموعه بهزیستی قول مساعد جهت پیگیری و حل مشکلات مددجویان بهزیستی را دادند.

بیشتر بخوانید: مشکلات ناحیه صنعتی چنارشاهیجان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا