گالریمذهبی

استقبال باشکوه مردم کوه‌چنار از پیکر شهید گمنام

آیین استقبال و وداع با پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان کوه‌چنار با حضور پرشور و با شکوه مردم مومن و متدین این دیار برگزار شد.

به گزارش چنارنیوز، آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید که درفضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت همراه بود، در نقاط مختلف این شهرستان با اجرای زیارت عاشورا آغاز و با احترام نظامی روی دستان مردم شهیدپرور و متدین در میان دودهای برخاسته از عنبر و عود، پرچم جمهوری اسلامی و بیرق‌های رنگین برافراشته بر دست مردم و آیین سینه زنی و مداحی برگزار شد.

شرکت کنندگان با سردادن حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار است، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده، پیکر مطهر این شهید را همراهی کردند.

حضور پُر شور اقشار مختلف امت حزب الله و شهید پرور شهرستان کوه‌چنار در آیین استقبال از این شهید و استفاده بهینه از فضای معنوی ایجاد شده، بر شکوه و عظمت این آیین معنوی افزوده شده بود.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین گفت: این شهید ۱۷ ساله‌ جان خود را در دفاع و پشتیبانی از آب و خاک سرزمین پهناور ایران و آرمان‌های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی نثار کرد تا نهال نوپای جمهوری اسلامی از گزند حوادث در امان بماند.

محمود هاشمی افزود: تمام اقتدار میهن از پرواز این آلاله‌های سرخ بوده و حضور شهدا تلنگری جدی برای آحاد مردم و مسئولان است که به یاد داشته باشند که برای دوام و بقای این خاک چه جوان‌هایی که در میادین جنگ حق علیه باطل پرپر شده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: حضور شهدا و افتخار میزبانی از آنها فرصت ارزشمند برای کوه‌چناری‌ها است تا با الهام و الگو گرفتن از ایثارگری آنها بیش از پیش، مدافع آرمان‌های انقلاب ایران باشند.

بیشتر بخوانید: دیدار و گفتگو برخی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای شهرستان با فرماندار کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا