فرمانداریمذهبی

شورای هیئات مذهبی شهرستان با فرماندار شهرستان کوهچنار دیدار کردند

هاشمی فرماندار شهرستان کوه چنار: مجموعه فرمانداری، بخشداری ها و ادارات شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری عید غدیر و ماه محرم اعلام می کنند و کار برای امام حسین(ع) برای همه ما افتخار است.


به گزارش چنارنیوز، در ابتدای این دیدار محمدباقر میرزایی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان اظهار داشت: محرم بارزترین جلوه گاه عشق و سبب پویایی مکتب و مذهب ما است و هیئات مذهبی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب نقش ارزشمندی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی داشتند، به طور مثال برگزاری راهپیمایی روز ۹دی در سال۸۸ نشان دهنده نقش هیئات مذهبی بود، امسال هم شعار هیئات مذهبی جهاد تبیین است. در ایام کرونا هیئات مذهبی نقش زیادی در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک داشتند، هیئات مذهبی شاخصه خود را بسیجی بودن می دانند.

شورای هیئات مذهبی کوهچنار

در ادامه میرزایی برنامه های پیش روی هیئات مذهبی را اینچنین بیان کرد: تجلیل از پیرغلامان حسینی دو بخش در ایام محرم، سرکشی از هیئات مذهبی به صورت منظم و با برنامه، راه اندازی هیئات مذهبی سنتی، توجه بیشتر به مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال، راه اندازی کانون مداحان شهرستان، برگزاری همایش عاشورائیان، احیا و تقویت حوزه خواهران در بحث هیئات مذهبی و برگزاری قرائت زیارت عاشورا توسط ادارات شهرستان در دهه اول محرم از برنامه های پیش روی شورای هیئات مذهبی شهرستان می باشد.

هاشمی فرماندار شهرستان کوه چنار ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای هیئات مذهبی و تبریک اعیاد غدیر و قربان اظهار داشت: ان شاالله امسال در برگزاری عید غدیر و ماه محرم متفاوت ظاهر شویم، مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و ادارات شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری عید غدیر و ماه محرم اعلام می کنند و کار برای امام حسین(ع) برای همه ما افتخار است. اگر اداره ای از ادارات شهرستان قصوری در همکاری برای برگزاری مراسمات داشت به ما اعلام کنید تا برخورد کنیم.

هاشمی در ادامه بیان داشت: دولت انقلابی تاکید ویژه ای برای برگزاری با کیفیت تر مراسمات مذهبی دارد و از شورای هیئات مذهبی درخواست دارم از ظرفیت همه ی رسانه های شهرستان، بازار و ادارات شهرستان برای کار برای امام حسین(ع) استفاده گردد و برپایی موکب های کنار جاده در سطح شهرستان می تواند نشان دهنده فضای فرهنگی شهرستان باشد و تلاش کنید این موکب ها برپا شود. ایشان در انتها خواست که برای ایشان دعا کنند که بتواند خادم خوبی برای مردم شهرستان باشد‌.

بیشتر بخوانید: عبودیت، بندگی خدا، ایثار در راه معبود و گذشت از علایق فردی، از ویژگی‌های عید قربان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا