ناحیه مقاومت سپاه

مراسم اختتامیه نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج طرح اسوه برگزار شد

علیرضا معصومی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روستای حکیم باشی حسین آباد موفق به کسب مقام اول شهرستان در نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج طرح اسوه شد.


به گزارش چنارنیوز، مراسم اختتامیه نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج طرح اسوه با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد شیخان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار در این نشست با اشاره به ضرورت جهاد تبیین گفت: در میدان مقابله با هجمه‌ های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.

محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در این نشست گفت: برای جلوگیری از هجمه دشمن با بهره مندی از الگوهای بسیجی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند باید با تاسی به فرمان مقام معظم رهبری در جهت این اهداف گام برداریم، بسیجیان و پاسداران ارزشمند انقلاب اسلامی در طی مراحل جنگ این پدیده را به اثبات رسانده اند بنابراین این الگو را باید مورد توجه قرار دهیم.

در پایان از فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج تقدیر و علیرضا معصومی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای روستای حکیم باشی حسین آباد موفق به کسب مقام اول شهرستان در نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج طرح اسوه و شرکت در نمایشگاه استان شد.

بیشتر بخوانید: تشکیل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کوه‌چنار افق جدیدی در تحولات فرهنگی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا