مذهبیناحیه مقاومت سپاه

تشکیل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کوه‌چنار افق جدیدی در تحولات فرهنگی است

به گزارش چنارنیوز، نشست توجیهی و سازماندهی هیئت رزمندگان اسلام کو‌چنار و برپایی موکب اربعین در شهرستان با حضور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، نمایندگان ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، شورای اسلامی و رئیس و اعضا هیئت رزمندگان اسلام شهرستان در مسجد شیخان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این جلسه با بیان اینکه جوانان شهرستان کوه‌چنار مطالبه‌گر جریانات فرهنگی هستند اظهارداشت: شهرستان کوه‌چنار جوانان و افراد خلاقی دارد که اگر امور به دست این‌ها باشد آینده روشن دارد.

وی تشکیل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان را افق جدیدی در تحولات فرهنگی عنوان و تاکید کرد: فعالیت های هیئت رزمندگان صرفا در برگزاری مراسم خلاصه نشود .

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه جامعه امروزی دارای مشکلات فرهنگی است افزود: بزرگان و ذی نفوذشان هر منطقه می توانند گره‌های کور فرهنگی را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کازرون با بیان اینکه هئیت رزمندگان در کنار مردم برای باز کردن گره های کور فرهنگی در شهرستان کوه‌چنار تلاش کند افزود: این هیئت با اشرافیت کامل بر مشکلات، روستا به روستا و محله به محله مشکلات را شناسایی و با ارتباط با بزرگان برای حل آنها تلاش کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه رسالت اصلی هیئت رزمندگان در شرایط کنونی بررسی و شناسایی ترفند دشمن و ارائه راهکار است تصریح کرد: در کنار هیئت رزمندگان بخش جوانان را راه اندازی کنید.

وی با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی دشمن‌ برای نابودی و ضربه زدن از هر فرصتی استفاده برای ضربه زدن استفاده می‌کند گفت: دشمن در بین مردم خصوصا از طریق فضای مجازی در بین جوانان نفوذ و پرزه القای ناکارآمدی نطام را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه راهکار مقابله با این ترفند دشمن را گفتمان جهاد تبین عنوان کرد و افزود: وظیفه ما جهاد تبیین و بیان واقعیت‌ها و داشته ها و پیشرفت ها برای نسل جوان است.

سرهنگ پاسدار علی امیری در این جلسه به تشریح چگونگی و کمک به برپایی موکب در شهرستان اشاره کرد گفت: از همه ظرفیت‌‌های موجود در شهرستان استفاده تا اعلم امام حسین‌(ع) با شکوه برپا شود.

وی گفت: امسال در سطح شهرستان یک موکب در جنب شهرداری قائمیه و یک موکب در کوهمره خواهیم داشت.

سرهنگ امیری ادامه داد: برای جاماندگان اربعین برنامه ریزی خواهیم کرد و هماهنگی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

حاج فرج رستمی مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کوه‌چنار در این جلسه به تشریح وظایف و ایجاد هماهنگی ، پشتیبانی ، بررسی مشکلات و نیازها این هیئت پرداخت.

بیشتر بخوانید: یکی دیگر از گره‌های خیابان مصلی باز شد/ تملک و بازگشایی ابتدای خیابان مصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا