امام جمعه

شکست راهبردی آمریکا در منطقه از سوی ایران

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به صدور قطعنامه ها و مصوبات اخیر مجامع بین المللی بر ضد جمهوری اسلامی ایران بیان نمودند: جای سوال است که این قدر شتاب و عجله در صدور قطعنامه های الزام آور و غیر الزام آور برای چیست؟

امام جمعه کوه‌چنار افزودند: هفته گذشته شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه ای بر ضد جمهوری اسلامی ایران صادر کرد، تصویب این قطعنامه به معنای این است که شورا با ایجاد کمیته حقیقت یاب با ادعای نقض حقوق بشر در اغتشاشات اخیر لازم‌ است به ایران بیاید و مسائل را حل و فصل کند. علت شتاب غرب این است که گمان کردند که مردم و مسوولین کشور دچار خطای محاسباتی می‌شوند و در برابر زیاده خواهی های آنها کوتاه می‌آیند.

ایشان در خصوص قطعنامه اخیر و اهداف آنها تصریح نمودند: البته تکرار این چرخه معیوب جز سودی باطل برای آمریکا نخواهد داشت، آمریکا در سال‌های اخیر بیش از ۱۰ شکست راهبردی از ایران خورده است، این اقدامات آمریکایی ها و اروپایی ها در ایران، پرونده خودشان را در مقابل ملت ما سیاه تر خواهند کرد و این را بدانند اگر این مواضع و اهداف را ادامه بدهند باز هم از دست این ملت کتک خواهند خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم با اشاره به امضای توافقنامه اخیر بین کشورهای ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و گرجستان خاطر نشان کردند: رقبای منطقه ای کشور ما می‌خواهند با تسهیل قوانین و ایجاد زیر ساخت،کارهایی را که مزیت زایی بسیاری دارد در این راستا ایجاد کنند، از طرفی نقش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه کمرنگ کنند، یکی از بازیگران خود ترکیه بود که اخیرا شیطنت‌ هایی در منطقه ایجاد میکند، قطعا این نقشه نقش بر آب خواهند شد، ما سر جنگ با هیچ کشوری نداریم اما از حقوق خود همیشه دفاع میکنیم.

ایشان ضمن اشاره به اهداف آمریکا در به هم زدن آرامش بین کشورهایی که در مقابلش ایستادگی می‌کنند تاکید کردند: حرکتی که اخیرا در چین شروع شده است و قصد برهم زدن آرامش در این کشور را دنبال می کنند، هدف آمریکا فقط ایران نبود، با راه اندازی جنگ روسیه و اوکراین و بعد اتفاقات اخیر در ایران و در حال حاضر نیز با بر هم زدن‌ آرامش در چین قصد دارد کشورهایی که در مقابل خودش می‌بیند را تضعیف کند.

خطیب جمعه کوه‌چنار در ادامه پروژه آبرسانی به روستای کنده ای را مهم ارزیابی نمودند و ضمن تشکر از تلاش همه عزیزان تصریح نمودند: با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، بیش از ۶۵۰ پروژه در استان افتتاح شد، کارهای بزرگی صورت گرفته است، بعد از ۴۰ سال پروژه آبرسانی به روستای کنده ای فردا افتتاح خواهد شد که جا دارد از تلاشهای همه عزیزان در به ثمر رسیدن این مهم تقدیر و تشکر نماییم.

بیشتر بخوانید: صفرشدن آمار تصادفات از زمان افتتاح جاده جدید ابوالحیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا