اجتماعی

برگزاری کارگاه فرزند پروری باهدف ایجاد جامعه ای بهتر ،سرمایه های اجتماعی فهیم تر در کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، کارگاه فرزند پروری ،پیش دبستانی باغ دانش با حضور دکتر طیبه شهریور روان شناس بالینی کودک و نوجوان، باهدف ایجاد جامعه ای بهتر ،سرمایه های اجتماعی فهیم تر با تاکید بر دانش تربیتی والدین شهرستان در سالن فرهنگ ارشاد برگزار شد.

دکتر شهریور گفت: برگذاری این کارگاه در افزایش سطح آگاهی تربیت هرچه بهتر آینده سازان این شهرستان و برطرف کردن مشکلات کودکان اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: بدون شک حضور والدین در این جلسات و کارگاه های روان شناسی باعث روشنفکری ،یادگیری نکات مثبت تربیتی وبه دنبال آن تربیت انسان های بالغ و فهمیده با کم ترین دغدغه ها وفشارهای روحی و اجتماعی خواهد شد .

دکتر شهریور در ادامه افزود: آمادگی و آموزش های لازم برای فرزند آوری در والدین برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود فرهنگ های نادرست و کهنه در تربیت فرزندان امروزی یک ضرورت است

این روان‌شناس بالینی با بیان اینکه مهم ترین سنین تربیت کودکان ۵-۶سالگی است که شیرازه و شخصیت یک انسان شکل میگیرد اظهارداشت: مشکلات و اثرات روحی مخرب در کودکی ،فوران مشکلات در سنین بالاتررابه همراه دارد.

این مدرس دانشگاه گفت: به امید اینکه برگزاری جلسات روانشناسی ،کاهش حداقلی مشکلات فرزند پروری در والدین رابه ارمغان آورد تا شاهد رشد فرزندانی شاد و کارآمد در زندگی شخصی واجتماعی آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: دیدار و گفتگو برخی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای شهرستان با فرماندار کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا