کوه‌چنار

دیدار مسئولین شهرستان کوه چنار با مهندس نوذری وزیر اسبق نفت

مهندس نوذری: از بعد از دوران نمایندگی مجلس و وزارت یک روز را بدون دغدغه مسائل کشور و شهرستان نگذراندم، با صحبت با آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور، مقدمات آزادی ۱۴۰۰ نفر از زندانیان حوادث اخیر کشور فراهم شد، تلاش میکنم مجمع کوه چناری های پایتخت را تشکیل دهم.

به گزارش چنارنیوز به نقل از نودان آنلاین، جلسه مسئولین شهرستان کوه چنار جهت بیان مسائل و مشکلات شهرستان با مهندس نوذری وزیر اسبق نفت در سالن جلسات شهرداری نودان برگزار گردید.

در این دیدار حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان کوه چنار، هاشمی فرماندار شهرستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، بخشداران بخش مرکزی و کوهمره نودان، شهرداران قائمیه و نودان، اعضای شورای اسلامی قائمیه و نودان، مسئول ستاد نماز جمعه و نمایندگان رسانه های شهرستان حضور داشتند و هر یک از حضار مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

در ابتدای جلسه خیاط شهردار نودان ضمن خوش آمد گویی به مسئولین حاضر در جلسه اظهار داشت: طی درخواست مسئولین شهرستان و طی گفتگویی با مهندس نوذری که افتخار کشور، استان و شهرستان های کازرون و کوه چنار هستند ترتیب این جلسه داده شد تا مسئولین شهرستان مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.

هاشمی فرماندار شهرستان کوه چنار بیان داشت: در پایتخت مسائل شهرستان را خدمت مهندس نوذری ارائه دادیم و ایشان پیگیری کردند و تعدادی از موضوعات به نتیجه رسید و تعدادی در حال پیگیری است، و ترتیب این جلسه داده شد تا مسئولین شهرستان مجدد مشکلات رو به صورت مستقیم خدمت ایشان ارائه دهند.

حجت الاسلام شهیم امام جمعه شهرستان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت شهید دستغیب و خوش آمد گویی به مسئولین حاضر درجلسه، خطاب به مهندس نوذری ابراز داشت: در همه ی صحبت ها و جلسات ذکر خیر شما را به خاطر عملکرد شما انجام دادم ، امروز نیامدیم تمام مشکلات را روی سر شما خالی کنیم، آمدیم از ظرفیت شما در کشور استفاده کنیم و گره ها را باز کنیم. مسئولین شهرستان با توجه به ظرفیتی که در شما وجود دارد مشکلات را بیان کردند.

مهندس نوذری وزیر اسبق نفت اظهار داشت: از روزهای خوب زندگی من است که در جمع کسانی هستم که دنبال عمران و آبادی و حل مشکلا مردم هستند، از باب تجدید خاطره مطلبی را بیان می کنم: وزرای نفت بعد از وزارت در جاهای دیگری مشغول شدند و حقیر در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت کمک به محرومین مشغول شدم.

مهندس نوذری رئیس هیئت مدیره گروه انرژی تدبیر ابراز داشت: در دوران وزارتم در وزارت نفت ۱۰۰ میلیارد تومان با دلار هزار دویست تومان برای تکمیل راه آهن فارس، ۳۰۰ آمبولانس به بهداشت و درمان فارس، و پول خرید بیمارستان مادر و کودک در شیراز را به استان فارس کمک کردم، مجمع توسعه استان فارس را در پایتخت تشکیل دادیم و رئیس هیئت امنا این مجمع خودم هستم و هر ماه در دفتر خودم جلسه داریم و مشلات استان را پیگیری می کنیم، انتقال آب دریا به استان فارس را پیگیری می کنیم، گاهی پیش خودم گفتم شاید پیگیری مشکلات شهرستان باعث ناراحتی نمایندگان وقت شهرستان در دوره های مختلف شود، بعد از پیروزی تیم ملی در جام جهانی مقابل ولز با آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور که از دوستانم هستند صحبت کردم و ایشان گفتم به شکرانه این پیروزی خوب است که یک شیرینی به ملت بدهیم و به ایشان گفتم زندانیان حوادث اخیر کشور که اقدامات تخریبی انجام نداند را آزاد کنیم، که ایشان هم با آقای اژه ای صحبت کردند و حدود ۱۴۰۰ نفر آزاد شدند.

مهندس نوذری افزود: با آقای اوجی وزیر نفت برای قیر برای آسفالت شهرستان صحبت کردم و گفتند کمک ویژه ای به کوه چنار انجام خواهم داد، ان شاالله سفر مجدد ریاست جمهوری به استان فارس را به من یادآوری کنید تا با بقیه وزرای دولت نیز صحبت کنم، با آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان همچنان در ارتباط هستم و برای کمک به محرومیت زدایی صحبت می کنم، برای خانه عالم روستایی و مسکن محرومین پیگیری میکنم، برای تکمیل آبخیزداری پاپون پیگیری های انجام دادم، برای ساختمان فرمانداری شهرستان با ایمانیه استاندار فارس و وزیر کشور صحبت می کنم، همچنین برای کمک به شهرداری های شهرستان با شهردار تهران مذاکره می کنم، ان شاالله دیگر مشکلات شهرستان را نیز پیگیری خواهم کرد، از بقیه ی ظرفیت های شهرستان در پایتخت و دیگر نقاط کشور هم باید استفاده کنیم، و تلاش میکنم مجمع کوه چناری های پایتخت را تشکیل دهم.

مهندس نوذری در انتها خطاب به مسئولین شهرستان کوه چنار اظهار داشت: تلاش کنیم رضایت مردم را بیشتر جلب کنیم، در ارتباط با مردم تواضع بیشتری داشته باشیم، هر کس

هر جا مسئولیتی دارد به بهترین نحو مسئولیت خود را انجام دهد، این جمع ها مثل بارش باران خیر است چون به دنبال حل مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: زخم بر تن رنجور درختان بلوط کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا