فرمانداری

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کوهچنار

به گزارش چنارنیوز، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان ، دبیری رئیس اداره صمت و با حضور رؤسای ادارات و صاحبان ۱۰ واحد تولیدی و سرمایه گذاران در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار و به مشکلات فعالان اقتصادی رسیدگی و مصوبات لازم جهت رفع آنها اتخاذ گردید.

موسوی رئیس اداره صمت در ابتدای جلسه مشکلات موجود در زمینه تولید را تشریح نمود و اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل و ظرفیت اقتصادی شهرستان و برنامه های پیش رو و در راستای بهره گیری از ظرفیت مواد ۶۱ و ۶۲ قانون رفع موانع تولید، رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بستر سازی برای سرمایه گذاری های جدید و به منظور تولید، اشتغال پایدار، بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فرا روی واحدهای تولیدی با دعوت از تیم کارشناسان خبره و اقتصادی که چندین مرتبه انجام گرفته بصورت تخصصی درزمینه بهتر شدن برنامه های اقتصادی در راستای پیشرفت شهرستان جلساتی داشتیم و در آینده این روند نیز ادامه خواهد داشت.

محمود هاشمی فرماندار ابراز داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان در دو حوزه حمایت و پشتیبانی از چرخه تولید و مانع زدایی اقداماتی در دستور کار قرار داده است که با همکاری اعضای ستاد و سایر دستگاه های اجرایی، موانع و مشکلات واحدهای تولیدی را در اسرع وقت شناسایی و در جهت برطرف شدن آنها با قاطعیت پیگیر خواهیم بود.

هاشمی ضمن تقدیر از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خاطر نشان کرد:پرهیز از استقرار صنایع آب بر در دستور کار سرمایه گذاران قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی و همچنین رونق و افزایش اشتغال را جز برنامه اولویت دار این کارگروه دانست که با رویکرد مثبت نگری مشکلات واحدهای تولیدی را در اسرع وقت حل نماییم.

صاحبان واحد تولیدی با حضور مسئولین اجرایی مسائل و مشکلات خود را در راستای گسترش تولید بیان نمودند.

موسوی اذعان کرد: هر ماه تعدادی از واحدهای تولیدی به کارگروه تسهیل معرفی خواهند شد و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار می گیرد لذا تمامی سرمایه گذاران، نخبگان ، تولیدکنندگان می توانند مسائل و مشکلات خود را به کارگروه ارائه نمایند تا در راستای پیشرفت شهرستان و با همدلی گامهای موثری برداشته شود.

رئیس اداره صمت در پایان افزودند: طی ۲ جلسه متوالی مشکل ۱۴ واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در قالب مصوبات برای حل مسائل و مشکلات این واحدها اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: لزوم و تاکید مسوولین به برنامه ریزی، مدیریت و نظارت دقیق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا