اخبار ویژهگالری

گزارش تصویری/ جلسه شورای عشایری شهرستان کوه‌چنار در منطقه کوه‌پهن برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، جلسه شورای عشایری شهرستان کوه‌چنار در منطقه عشایری کوه‌پهن با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل امورعشایر فارس و معاونیین وی، بخشدار کوهمره، سرپرست امور عشایر شهرستان، شهردار و همچنین رئوسای ادارات و جمعی از عشایر در منطقه عشایری کوه‌‌پهن شهرستان کوه‌چنار برگزار شد.

عباسی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای با اشاره به اهمیت رسیدگی به عشایر گفت: با انسجام مدیریت و روحیه همکاری برای رفع مشکلات گام‌های بسیار خوبی انجام‌ می‌شود.

وی پیگیری به موقع و هوشمند برای رفع مشکلات جامعه عشایری را خواستار شد و افزود: عدم وجود انسجام مدیریت یکی از بزرگترین معضلات کشور است.

هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار برگزاری جلسات شورای عشایر را یکی از ظرفیت های قانونی جهت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایری دانست که می تواند به ارائه خدمات بهتر به ارتقاء وضعیت معیشت جامعه عشایری کمک کند.

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس نیز با اشاره به جایگاه ویژه عشایر در کشور و همچنین شهرستان کوه‌چنار، حمایت ، تقویت ،بررسی و رفع مشکلات عشایر و گسترش فعالیت های عشایر را از برنامه‌های امور عشایر عنوان کرد.

وی گفت: ضروریست به این قشر زحمتکش و سختکوش در شان و جایگاه خودشان با برنامه ریزی مناسب ارائه خدمات شده و حمایت لازم جهت تولید فراورده های گوشتی،لبنی و پشم و… صورت گیرد .

در این جلسه حاضرین به بیان نظرات خود پیرامون بررسی مسائل و مشکلات عشایر پرداختند.

از جمله مسائل مطرح شده در این نشست صمیمی مشکلات خدمات دهی در شکستان، راه‌های دسترسی، توزیع آرد، نهاده‌های دامی، آب پایدار، مخابرات و آنتن‌دهی، مرتع‌داری و…. بود.

پیش از جلسه حاضرین از منطقه عشایری کوه‌پهن به منظور بررسی مشکلات از نزدیک و به صورت حضوری دیدار و مشکلات ، گرفتاریها و نیازمندی ها را بررسی و در جهت رفع و گره گشایی هم اندیشی ، پی گیری و اقدام شد. همچنین از جانباز خلیفه بهارلو تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: در هفتمین روز از هفته دولت چندین طرح در شهرستان کوه‌چنار افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا