کوهمرهورزش و جوانانورزشی

زمین چمن مصنوعی روستای چکک افتتاح شد

به گزارش چنارنیوز، در آخرین روز هفته دولت زمین چمن مصنوعی روستای چکک با حضور دکتر ربانی زاده معاون اقتصادی استانداری فارس، معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان، امام جمعه، فرماندار ، رئیس ورزش و جوانان، اعضای شورای اداری و اهالی روستای چکک افتتاح شد.

طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در حاشیه این افتتاح گف: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۱۰۵۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۳۹۹ کلنگ زنی شد و در حال حاضر افتتاح و در اختیار ورزشکاران این روستا قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: منبع اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات نفت بوده که در تامین چمن این پروژه مبلغی از کمیته برنامه ریزی شهرستان و منبع اعتبارات استانی به این پروژه تزریق شد.

وی در ادامه از شورا و دهیاری روستای چکک بابت تامین روشنای این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان طهماسبی از تمامی کسانی که در تکمیل این پروژه ها همراه اداره ورزش و جوانان شهرستان بوده اند از جمله اداره کل ورزش و جوانان فارس در رأس دکتر صفرپور مدیرکل و اعضای شورای معاونین، نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار، فرماندار شهرستان جناب آقای هاشمی که بسیار پیگیر بودند تا این پروژها به مرحله افتتاح در هفته دولت برسد و تمامی عزیزانی که به هر نوع و عنوانی کمک حال اداره شهرستان بوده اند تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: در هفتمین روز از هفته دولت چندین طرح در شهرستان کوه‌چنار افتتاح یا ساخت آنها آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا