آموزش و پرورشدیگرفرمانداری

دیدار سرپرست فرمانداری و سرپرست آموزش و پرورش کوهچنار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس

سرپرست فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اعتباری و عمرانی و تجهیزات وزیر ساخت های آموزش وپرورش وپروژه های در حال اجرا واتمام دیدار وگفتگو نمودند.

 هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در این نشست ضمن رضایت از عملکرد و فعالیت اداره کل استان در سطح شهرستان از نقش خیرین و مشارکت آنها در امر مدرسه سازی تقدیر و تشکر نمود و همچنین عنوان کرد فرمانداری نیز این آمادگی را دارد همچنان مثل گذشته کمک حال آموزش و پرورش باشد.

دیدار  سرپرست فرمانداری و سرپرست آموزش و پرورش کوه چنار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس

 این جلسه که با هدف بررسی مشکلات اعتباری وعمرانی وزیرساخت ها وتجهیزات وامکانات آموزش وپرورش صورت گرفت سرپرست آموزش وپرورش گزارشی از وضعیت اعتباری آموزش وپرورش کوهچنار ونیازمندی های این اداره برای ادامه ی کار بیان نمودند.

در این جلسه مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان فارس در خصوص تامین اعتبار و تهیه زیر ساخت های مورد تقاضا در حوزه های مختلف آموزش وپرورش دستورات لازم را به واحدهای مربوطه صادر نمودند.در پایان فرماندار وسرپرست آموزش وپرورش کوه‌چنار ازحسن توجه مدیرکل محترم آموزش وپرورش فارس جناب آقای دکتر عسکری تقدیر وتشکر نمودند.

بیشتر بخوانید: ۵ مصدوم در ۲حادثه تصادف در محور قائمیه- دشت ارژن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا