فرمانداریناحیه مقاومت سپاه

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با سرپرست فرمانداری

به گزارش چنارنیوز، روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار به همراه تعدادی از پرسنل این مجموعه با حضور در فرمانداری با محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و انتصاب ایشان را تبریک گفتند.

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با سرپرست فرمانداری

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در این دیدار نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بسیاربا اهمیت خواندو گفت :بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: آن چه مدنظر است حفظ روحیه ایثار، عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اصرار برای فرامین رهبری جهت پیشبرد اهداف تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با سرپرست فرمانداری

وی با اشاره به اینکه این‌که فعالیت سپاه و بسیج صرفاً به مسائل نظامی محدود نمی شود گفت :جایگاه سپاه برای ماخیلی ارزشمند است و در بر برگزاری برنامه ها حتما از تمام ظرفیتهای سپاه جهت پیشبرد این نظام و انقلاب نیز بهره خواهد گرفت.

در این دیدار سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز به ایراد نکاتی در خصوص نقش موثر سپاه وبسیج در حوزه های مختلف برای کمک رسانی به دولت ها وهمچنین تلاش برای توسعه همه جانبه کشور تحت فرماندهی فرمانده ی معظم کل قوا پرداخت.

بیشتر بخوانید: جلسه هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد، ۱۴ خرداد رحلت امام و ۱۵ خرداد در شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا