فرمانداری

دیدار سرپرست فرمانداری کوه‌چنار با مدیر کل پست استان مسائل و مشکلات پست کوهچنار

به گزارش چنارنیوز، محمود هاشمی با مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس و روح اله عباسی معاون فنی و بازرگانی پست دیدار و در مورد مسائل و مشکلات و همچنین ارتقاء پست شهرستان کوه‌چنار گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری کوه‌چنار ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات پست شهرستان و تمام تلاشگران این عرصه، مشکلات موجود در پست شهرستان را مطرح و خواستار رفع مشکلات امور پستی در شهرستان کوه‌چنار شد .

دیدار سرپرست فرمانداری کوه‌چنار با مدیر کل پست استان مسائل و مشکلات پست کوهچنار

هاشمی بر تعامل سازنده مسئولان شهرستان با اداره پست برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: در شرایط کنونی و روی‌آوری مردم به خریدهای اینترنتی، فعالیت های آنلاین و پستی افزایش یافته است و روند خدمت‌رسانی در ادارات پست چندین برابر گردیده ، در این شرایط حساس پست شهرستان کوه‌چنار با حداقل‌ امکانات ، اقدامات خوبی انجام داده ولی لازم است با نگاه ویژه این خدمات مطلوب‌تر شود و امیدواریم با مساعدت و همفکری مسئولین بیش از گذشته در این مسیر با موفقیت حرکت نماییم.

سرپرست فرمانداری کوه‌چنار یاد آورشد : با توجه به سرعت پیشرفتهای تکنولوژی و اوضاع کنونی فن آوری های جدید ، شرکت ملی پست نیز می بایست خدمات و سرویسهای همسو با نیازهای فعلی مردم کوه‌چنار را ارائه نماید .

مهدی آزادی مدیرکل پست استان نیز در این دیدار شرکت ملی پست را یکی از ارکان مهم و حساس در بین دستگاه های خدماتی کشور دانست و گفت: پست می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب را به مردم عزیز کشورمان ارائه دهد و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا نماید، بخصوص در شرایط کنونی که خدمات متعددی به این شبکه واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته کرده است.

دیدار سرپرست فرمانداری کوه‌چنار با مدیر کل پست استان مسائل و مشکلات پست کوهچنار

آزادی ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و رفع مشکلات در حوزه پستی شهرستان کوه‌چنار اعلام و اظهار امیدواری کرد که تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم شریف شهرستان کوه‌چنار گردد.

وی پست را یکی از امانتدارترین ارگان های خدمات رسان جامعه دانست و بر ضرورت پیشرفت، توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و در راستای بررسی مشکلات در راستای ارائه کیفیت خدمات پستی در این شهرستان نوپا قول مساعدت داد.

بیشتر بخوانید: چنارشاهیجان و اهمیت مواصلاتی آن در گذر تاریخ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا