کازروننماینده شهرستان

دیدار دکتر فریدون عباسی با سفیر رومانی در ایران/هماهنگی جهت ایجاد روابط تجاری با کازرون

به‌گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار؛ دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده این حوزه انتخابیه با خانم میرلا کارمن گرکو سفیر کشور رومانی در ایران پیرامون مسائل گردشگری و اقتصادی استان فارس و منطقه کازرون و کوه‌چنار دیدار و گفتگو کرد.

دکتر فریدون عباسی با اشاره به ظرفیت های منطقه کازرون و کوه چنار در تمامی ابعاد اقتصادی، گردشگری و تاریخی از خانم میرلا کارمن گرکو جهت بازدید از آثار کهن و باستانی این دو شهرستان دعوت کردند.

همچنین رایزنی هایی از طرف نماینده مردم کازرون و کوه چنار پیرامون همکاری در زمینه کشاورزی و صنعت دو شهرستان با سفیر رومانی صورت گرفت.

دکتر عباسی با معرفی منطقه ویژه اقتصادی کازرون به خانم کارمن گرکو پیشنهادهایی جهت جذب سرمایه گذاری تجار و صنعتگران کشور رومانی در زمینه های مختلف در کازرون داد.

در این دیدار به مباحث مربوط به صادرات محصولات کشاورزی و محصولات خاص منطقه کازرون و کوه چنار از سوی دکتر عباسی پرداخته شد که مورد استقبال سفیر رومانی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در راستای راهبرد جهاد خدمت دکتر عباسی جهت تقویت اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزی و صنعتی منطقه نقشه ی راه توسعه ی صنعتی -کشاورزی کازرون و کوه‌چنار با حضور مشاوران نماینده مردم کازرون و کوه چنار در حال تدوین میباشد.

در همین راستا مذاکرات با سفیر و تجار کشور رومانی طی ماه های اخیر صورت گرفته است و طی چند مرحله، دو گروه به نمایندگی از کشور رومانی جهت بررسی پتانسیل های منطقه کازرون و بازدید از صنایع کشاورزی و بررسی زیر ساخت ها به کازرون سفر و اقامت داشته اند .

همچنین مبادله‌ی دانش و فن آوری های به روز جهانی در دستور کار دکتر عباسی دوانی جهت ارتقا سطح صنعتی و دانش بنیان کازرون و کوه‌چنار قرار گرفته است.

روابط‌عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده کازرون و کوه‌چنار

بیشتر بخوانید: بخش اول گزارش عملکرد نماینده شهرستانهای کازرون و کوه چنار در ده ماهه سال ۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا