کوه‌چنارگالری

اتاق اصناف شهرستان کوه چنار افتتاح شد

به گزارش چنارنیوز،شنبه مورخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ اتاق اصناف شهرستان کوه چنار با حضور مسئولان شهرستان های کازرون و کوه چنار افتتاح شد.

افتتاح اتاق اصناف شهرستان کوهچنار

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیم امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و افتتاح اتاق اصناف و تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی ( ع ) ابراز داشت: به میمنت و مبارکی اتاق اصناف تشکیل شده و برکات این اتفاق مهم شامل حال مردم می شود، تعامل و همتی والا میطلبد که ثباتی در شهرستان برقرار و رونقی در پی داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: اصناف بهمراه انصاف در نحوه خدمت رسانی همگانی رضایتمندی را در پی خواهد داشت. انصافا جوانی کاربلد، خوش ذوق و تلاشگر که در وجود رئیس اداره صمت جمع شده نشانگر نوید پیشرفت در این عرصه می باشد و خرسندیم از اینکه قبل از سال جدید این اتفاق مهم صورت گرفت.

افتتاح اتاق اصناف شهرستان کوهچنار

علی علیزاده فرماندار ضمن تبریک به روسای اداره صمت و اتاق اصناف، اتحادیه و اعضای هیات مدیره تلاشهای شبانه روزی موسوی و همکارانشان را نقطه قوتی در این موفقیت دانستند و اظهار داشت: موسوی و همکارنشان با درایت و تجربه هایی که داشتند نقش خود را به بهترین نحو انجام دادند و موجبات این امر مهم را رقم زدند. باید واقف باشیم براین نکته مهمترین مبحث که منجر به موفقیت میشود سیاست گذاری و هدف گذاری می باشد.

وی با تقدیر از همه افرادی که در این امر تأثیر گذار بودند در ادامه افزودند: نظارت بر کالای اساسی و رضایت مردم در اولویت باشد تا در سریعترین زمان ممکن به نقطه مطلوب برسیم.

سید ابراهیم موسوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار ضمن خیر مقدم به حاضرین تبریک به مردم شهرستان و تقدیر از حاضرین در افتتاحیه بیان داشت: از همه مسئولین اصناف و بازاریان فهیم شهرستان کوه چنار و اعضای هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان کازرون برای برگزاری انتخابات همکاری لازم داشتند کمال تقدیر را داریم.

افتتاح اتاق اصناف شهرستان کوهچنار

موسوی اظهار داشت: دغدغه مردم تشکیل اتاق اصناف بود و از زمان استقرار اداره پیگیر تشکیل اتحادیه ها و اتاق اصناف بودیم که بنابر بیماری کرونا سامانه برگزاری انتخابات مسدود بود اما ما از کمترین فرصت استفاده و انتخابات را برگزار کردیم تا بتوانیم به کسبه و بازاریان شهرستان خدمات بدهیم ،خرسندیم از اینکه افراد میتوانند جهت اخذ پروانه کسب در شهرستات خود اقدام نمایند.

موسوی تصریح کردند: این نوید را به شهروندان میدهیم در راستای اخذ و تمدید پروانه کسب از فردا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ به اتاق اصناف مراجعه و جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند.

محمدی رئیس اداره صمت کازرون باتبریک به مردم شهرستان کوه چنار قول مساعدت و همکاری دادند.

سیامک نادری رئیس اتاق اصناف ضمن خوشامد گویی به جمع حاضر و تبریک به مردم شهرستان کوه چنار از همکاری های مسئولین ،مردم، کسبه و بازاریان تقدیر داشتند.

بیشتر بخوانید: مراسم معارفه فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا