کوه‌چنار

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه‌ ویژه دهه فجر در شهرستان کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار با تبریک فرارسیدن سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: کم رنگ کردن هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب و به فراموشی سپردن دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین دسیسه‌های دشمن در شرایط کنونی به شمار می‌رود اما دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام راحل است.  

وی بیان کرد: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

علیزاده حضور و مشارکت مردم را مهمترین محور برنامه‌های دهه‌فجر امسال عنوان و خاطرنشان کرد: در طراحی برنامه‌ها نوآوری و خلاقیت، نشاط‌ آفرینی، امیدبخشی و انسجام و وحدت مور تاکید است.

وی با بیان اینکه امسال شرایط اقتصادی ویژه ای داریم و دشمن نیز همه تمرکز خود را به کار گرفته تا کشور را به ناکارآمدی متهم کند افزود: حجم فشار سیاسی و اقتصادی و دیپلماسی نیز به همین جهت است.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر تبیین موضوع جهاد در این ایام گفت:  در این ایام باید به بازخوانی کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با بیان اینکه علی‌رغم وجود مشکلات اما کارهای بسیار خوبی در شهرستان انجام شده اظهارداشت: در این چهار دهه اتفاقات بزرگی رخ داده است که باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.

وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان کوه‌چنار شد و افزود:  برنامه ریزی ستاد دهه فجر در کوه‌چنار بر مبنای تنوع و جذاب بودن برنامه‌ها، شاد و مردمی بودن انجام گرفته است که در این برنامه‌ها علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام و انقلاب، وحدت و یکپارچگی درجامعه انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار برنامه های دهه فجر را بیش از ۱۱۰ برنامه در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مهم ترین برنامه‌ها در بخش‌های ورزشی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی است .

علیزاده افزود: ۳۷ پروژه عمرانی در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی، عمران شهری و روستایی، برق رسانی و طرح های تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

حضور در گلزار شهدا، رژه موتوری در سال روز ورود امام خمینی (ره) به کشور، تجلیل از خانواده شهدا، غرس نهال، برگزاری مسابقات ورزشی ، کتابخوانی و نقاشی، نورافشانی و پخش سرودهای انقلابی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌ از جمله مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان کوه‌چنار است.

بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آموزش خانواده و توانمند سازی اولیای دانش آموزان در روستای ملای انبار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا