کوه‌چنارگالری

افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی در کوهچنار به مناسبت دهه مبارکه فجر

به گزارش چنارنیوز، به مناسبت دهه‌ فجر و به منظور افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های عمرانی و فرهنگی، امروز شهرستان کوه‌چنار میزبان معاون محترم توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس بود که در ابتدا، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای نودان، با احترام به مقام شامخ شهدا و نثار گل با آرمان‌های والای انقلاب، امام و شهدا تجدید میثاق کردند.


افتتاح مدرسه دخترانه مولوی شهر نودان

بعد از حضور در گلزار شهدا آئین افتتاح دبستان دخترانه مولوی مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۵۹۲ متر مربع به همت اداره کل نوسازی مدارس فارس و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بازسازی شده است در شهر نودان برگزار گردید.


افتتاح ساختمان اداری ورزش و جوانان و نظام مهندسی ساختمان شهرستان کوه‌چنار

در ادامه سفر معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس ساختمان اداری ورزش و جوانان و همچنین ساختمان اداری نظام مهندسی ساختمان شهرستان کوه‌چنار افتتاح شد.

ساختمان اداری ورزش و جوانان شهرستان با اعتباری بالغ بر سلام اعتبار بالغ بر ۱۴ ملیارد ریال از محل اعتبار مشارکتی خیرین و اعتبارات استانی در مجموعه ورزشی افتتاح شد

ساختمان اداری نظام مهندسی ساختمان نیز با خرید ساختمان واقع در ابتدای ۱۶ متری نواب صفوی به مبلغ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مساحت زیر بنا ۱۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۳۵ متر صورت گرفت که امروز به بهره‌برداری رسید.


افتتاح دو پروژه در حوزه راهداری

اجراء روکش آسفالت راه روستائی قائمیه به تل میلک و دهنو غوری بطول ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و همچنین پروژه لکه گیری و روکش محور قائمیه به ملای انبار بطول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.


بهره برداری از گازرسانی روستای صالح اباد/ بخش‌مرکزی شهرستان کوه‌چنار به‌عنوان بخش سبز در زمینه گازرسانی

امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گاز رسانی به روستای صالح‌آباد بخش مرکزی شهرستان کوه‌چنار به بهره برداری رسید.

این پروژه با اجرای ۲۰۰۰ متر شبکه و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شد که با گاز رسانی به این روستا اکنون بخش‌مرکزی شهرستان کوه‌چنار به‌عنوان بخش سبز در زمینه گازرسانی شناخته می‌شود.


کلنگ زنی مدرسه روستای حسین آباد حکیم باشی

در ادامه آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه شهید حمید وطن روستای حسین آباد در شهرستان کوه چنار برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه گفت: این مدرسه شش کلاسه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰متر مربع و در دو طبقه با زیر بنای ۱۶۱ متر مربع و در فاز اول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان احداث خواهد شد. که حدود ۱۰۰ دانش آموز از سه روستای همجوار را تحت پوشش قرار می دهد و با ساخت این شش کلاس ظرفیت ۱۸۰ دانش آموز را دارد.


افتتاح واحد بسته بندی میوه تازه انار و مرکبات در روستای تل‌کوشک

و در پایان سفر معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس به کوه‌چنار واحد بسته بندی میوه تازه انار و مرکبات در روستای تل‌کوشک با ظرفیت حدود یک هزار و ۵۰۰ تن در سال که برای ۸ نفر اشتغال دائم و ۲۰۰ نفر بصورت فصلی اشتغال ایجاد می‌کند افتتاح شد.

این واحد بسته‌بندی با آورده ۵۰ میلیارد ریال و تسهیلات در دست اقدام جهت استفاده از بند الف تبصره ۱۸ شروع به کار کرد‌.

بیشتر بخوانید: دو مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در دهه فجر در کوه چنار افتتاح شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا