ناحیه مقاومت سپاه

تکلیف امروز ما جهاد تبیین است/ برگزاری صدها برنامه در دهه فجر در کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده در نشست خبری که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با عرض تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و تقارن آن با ماه مبارک رجب و خجسته میلاد امام محمد باقر (ع)، اظهار داشت: دوران ۴۳ ساله انقلاب اسلامی دوران پیشرفت و تحول مبتنی بر الگوی توسعه درون‌زا با تکیه بر توان داخلی است.

فرمانده سپاه کوه‌چنار بیان داشت: انقلاب اسلامی بی‌شک در عرصه های مختلفی توانسته دستاوردهای ارزشمندی کسب نماید که حاصل آن تبدیل شدن به قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای است.

وی تصریح کرد: امروز تکلیف داریم در راستای جهاد تبیین به این دستاوردها اشاره نموده و نسل جوان را با همه این پیشرفت ها آشنا نماییم.

سرهنگ امیری با بیان اینکه شناخت این دستاورد ها قطعاً امیدآفرینی را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا در دهه مبارکه فجر صدها برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت بسیج و مجموعه سپاه با همکاری ادارات و نهادها در سطح شهرستان کوهچنار برگزار می گردد.

وی در ادامه به اهم برنامه های دهه فجر در شهرستان کوه‌چنار پرداخت و اظهار داشت: فضاسازی شهرستان، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی و موتوری، گلباران قبور شهدا، زنگ انقلاب، نشست های بصیرتی، برنامه های ورزشی، فعالیت های جهادی، نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی ، راهیان نور، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، انجام پروژه های عمرانی، یادواره های شهدا، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، رزمایش ثامن و فعالیت در فضای مجازی، گشت های محل محور بسیج، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه های اجرایی در این دهه می‌باشد.

فرمانده سپاه کوه‌چنار خاطرنشان کرد: در شرایط بهبودی بیماری کرونا راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سطح شهرستان برگزار می‌گردد.
سرهنگ امیری اجرای برنامه جشن‌های انقلاب در ۱۰ شب دهه فجر عنوان و اظهارامیدواری کرد: امید است جشن ملی ۱۴۰۰ فرصت مناسب جهت تبیین دستاوردهای ارزشمند این نظام باشد.

بیشتر بخوانید: اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه‌ ویژه دهه فجر در شهرستان کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا