سیاسیکوه‌چنار

از درخواست ایجاد منطقه آزاد و ایجاد اشتغال تا گلایه از برخوردار قلمداد کردن کوه‌چنار

به گزارش چنارنیوز، فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان برگزار شدبا اشاره به سربلندی این شهرستان در رویدادها گفت: کوه‌چنار چند امتحان سخت را به خوبی را پشت سرگذاشت.

علی علیزاده با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از سالم ترین انتخابات بود که بدون هیچ مشکلی در شهرستان برگزار شد گفت: با همه محدودیت‌ها و مشکلاتی که در ابتدای شهرستان شدن بود این انتخابات به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار گردد.

نماینده عالی دولت با اشاره به موقعیت خاص شهرستان که محل تردد چندین هزار خودروعبوری از شهرهای دیگر در روز از این شهرستان است گفت: همت بالای مردم و مسوولان این شهرستان آخرین شهرستانی در استان فارس بود که درگیر کرونا شد.

وی افزود: مردم این شهرستان در آبان ماه‌ سال گذشته و در پی اعتراضات، به سوء استفاده کنندگان اجازه ندادن که از این موقعیت سوء استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با اشاره به‌ضرورت تحقق شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید کرد: باهمدلی و همراهی همه دستگاه‌ها که وجود دارد می‌توان به شعار سال در شهرستان دست یابیم.

او با بیان مشکلات اشتغال بویژه نرخ بالای بیکاری در بین جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان از نماینده مردم شهرستان کوه‌چنار و کازرون در مجلس شورای اسلامی خواست با کمک به ایجاد منطقه آزاد فرصتی را به وجود آوریم تا بتوانیم با ارایه مشوق‌ها و تخفیف‌های مختلف سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به کوه‌چنار دعوت کنیم و با استفاده از ارزش افزوده حضور و فعالیت آنها نه تنها اشتغال بلکه درآمدهای اقتصادی مناسبی برای منطقه ایجاد کنیم.

علیزاده خواستار استقرار کامل ادارات و دستگاه های دولتی در این شهرستان برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شد و گفت: مرتفع نمودن موانع استقرار ادارات انجام و مجور استخدام گرفته شود تا ادرات استقرار پیدا کنند.

فرماندار کوه‌چنار از برخوردار قلمداد کردن این شهرستان گلایه کرد و افزود: این برخوردار بودن با معیارها و شاخصه‌های آن در این شهرستان هماهنگ نیست، که برای احقاق حقوق مردم این مورد باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه اگر حق شهرستانی شدن زود تر داده می شد شاید حق مردم بهتر ادا می‌شد ابراز امیدواری کرد با همکاری و تلاش دغدغه‌های موجود حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا