حوادث و انتظامی

انهدام اعضای باند ۳ نفره سارقان منزل در کوهچنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان باند سارقان منزل با ۱۶ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ لطف‌الله محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر قائمیه و متواری شدن سارقان ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان پس از حصول اطمینان از خالی بودن منازل اقدام به سرقت در ساعات پایانی شب می‌کردند، گفت: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی اعضای یک باند ۳ نفره  فعال در زمینه سرقت منزل را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم و هماهنگی با مقام قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با ابیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و یا پرسه زنی افراد ناشناس، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش آن را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: توقیف خودرو حامل هیزم قاچاق در شهرستان کوه چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا