گالریورزشی

گزارش تصویری / مسابقات پرس سینه در شهرستان کوه چنار به مناسبت هفته مواد مخدر

به گزارش چنارنیوز، مسابقات پرس سینه بین باشگاهی شهرستان کوه چنار که شرکت کنندگانی از شهرستان های کازرون. ممسنی. سپیدان و… حضور داشتند برگزار شد.

این مسابقات همچنین با حضور هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه چنار، زارعی بخشدار مرکزی و طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از تماشاگران و ورزش‌دوستان برگزار شد.

طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن خیر مقدم به میهمانانی که از شهرستان های اطراف در این مسابقات شرکت نموده اند از آینده درخشان شهرستان در این رشته ورزشی گفت و افزود: تا امروز بیش از ۸ باشگاه ورزشی دارای مجوز از کمیسیون ماده ۵ استان در شهرستان فعالیت میکنند که درصد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان شهرستان را سرگرم نموده است.

وی در پایان از حضور فرماندار شهرستان در این مراسم تقدیر نمود و افزود حضور مسئولان شهرستانی در مسابقات ورزشی باعث دلگرمی بیشتر ورزشکاران شهرستان میشود.

در ادامه دکتر هاشمی فرماندار شهرستان کوه چنار ضمن تقدیر اداره ورزش و جوانان و عوامل برگزاری این دوره از مسابقات گفت: ورزش یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری و بازداری از ناهنجاری‌های اجتماعی است و مردم و مسئولین باید جهت ترویج و فراگیرنمودن آن تلاش نمایند و احیای ورزش‌های بومی محلی از جمله وظایف مسئولین و دست اندرکاران ورزش است.

بیشتر بخوانید: شلیک گلوله و پایان زندگی مشترک / قتل زن ۴۲ ساله در کوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا