کوه‌چنار

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کوه‌چنار با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد

جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان کوه‌چنار با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه جوانان و با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ریاست فرماندار وبا حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس و سایر اعضای ستاد در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار در این جلسه گفت: جوانان سرمایه ها و پتانسیل های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما هستند و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان می باشند.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کوه‌چنار با موضوع آسیب های اجتماعی

محمود هاشمی با اشاره به هدف گذاری دشمن بر قشر جوان و نیروی انسانی تازه نفس کشور گفت: دشمن با طرح برنامه های مختلف در نظر دارد تا آینده کشور را به نابودی بکشاند.

وی افزود: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال ومشکلات جوانان است، به همین دلیل می بایست جهت گیری اصلی ستاد در این راستا باشد.

هاشمی با بیان اهداف و موضوع جلسه از مدعوین خواست نظرات و برنامه های خود را جهت برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطرح نمایند.

دکتر شکوهی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از بانیان برگزاری جلسه از اهمیت موضوع ساماندهی جوانان در تصمیمات استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گفت و افزود در سال ۱۴۰۱ تاکنون دو جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان برگزار گردیده که این جلسات به ریاست استاندار محترم بوده است

وی در ادامه آسیب های اجتماعی شهرستان و راه های کاهش آن را تشریح کرد و افزود: با افزایش سرانه ورزشی و توزیع متوازن سرانه ورزشی در شهرستان گام بلندی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی میتوان برداشت.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کوه‌چنار با موضوع آسیب های اجتماعی

وی همچنین افزود: برقرای اورژانس اجتماعی در محله آسیب پذیر و مشاوره رایگان به خانواده های دچار مشکل میتواند کمکی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی در ادامه افزود تمامی مصوبات این جلسه به سمع نظر استاندار محترم و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خواهیم رساند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم و خوش آمد خدمت دکتر شکوهی معاونت محترم مدیر کل توضیحی در خصوص موضوع جلسه ارائه نمود و آمار و ارقامی در خصوص آمار خودکشی در شهرستان اعلام نمود و در پایان راه کارهایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ارائه نمود

در ادامه سرهنگ ارجمند جانشین فرمانده منطقه انتظامی. مهندس شریفزاده رئیس شبکه بهداشت شفیعی ریاست اداره بهزیستی و انصاری کارشناس پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دکتر سجاد اکبرپور دبیر مجمع جوانان استان و جوان نخبه کشوری به بیان مسائل و آسیب های اجتماعی شهرستان پرداختند و ارائه راهکارهایی نمودند که در پایان به عنوان مصوبات جلسه مصوب گردید.

بیشتر بخوانید: زهره محمدی به عنوان مدیر موسسه هنرهای نمایشی شعبه شهرستان کوه‌چنار انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا