حوادث و انتظامی

تهدید با اسلحه برای درخواست رضایت در کوه چنار

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: فردی که با اسلحه کمری صاحب املاک خودرو را تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش چنارنیوز به نقل از پلیس، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: ظهر امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تهدید با اسلحه کمری در یکی از محلات شهرستان کوه چنار به پلیس اعلام و سریعا ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی های اولیه مطلع شدند، فردی که به علت جعل چک مالک نمایشگاه محکوم شده بود، برای جلب رضایت به وی مراجعه و درخواست رضایت می کند که پس از مشاجره لفظی با اسلحه کلت کمری آن را تهدید و سریعا از محل متواری می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران انتظامی کوه چنار با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های نامحسوس موفق شدند فرد تهدید کننده را در کمتر از ۷ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه اسلحه کلت کمری،تعداد ۴ خشاب و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد‌.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شهروندان باید مشکلات و اختلافات شخصی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را بر هم زنند و به اموال مردم آسیب وارد کنند با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نشست بصیرتی و جهاد تبیین در کوه‌چنار برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا