ناحیه مقاومت سپاه

رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کوه چنار آغاز گردید

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهچنار با اشاره به ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی این مجموعه را جلوه ای از الطاف الهی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند.

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کوه چنار

با اشاره به آیات و روایات به اهمیت موضوع جهاد و روحیه جهادی پرداختند در ادامه بیان داشتند امروز بسیج سازندگی با تعریف جدید از مدیریت جهادی در عرصه های سرنوشت ساز کشور با حضور آگاهانه و متعهدانه نماد عزت و اقتدار و ولایت مداری و ایثار را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران حضور دارند.

و در پایان برنامه رزمایش را تشریح نموده و بیان داشتند گروه‌های جهادی شهرستان و همراهی مدیران رزمایش جهادگران فاطمی را در ۱۰ عرصه عمرانی بهداشتی ارائه خدمات حقوقی علمی و پژوهشی میز خدمت و… به مدت ۱۰ روز ادامه خواهند داد.

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کوه چنار

سپس امام جمعه محترم شهرستان با اشاره به آیه ای از قرآن مجید به اهمیت موضوع جهاد پرداخته و ضمن تشکر از تلاش های بسیج از مدیران خواستند با همدلی و وحدت و روحیه جهادی به رفع مشکلات مردم بپردازند.

و در ادامه فرماندارمحترم شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع روحیه جهادی و تشکر از همه تلاش های مجموعه بسیج از مدیران ادارات خواستند کمال همکاری را در طول رزمایش با جهادگران فاطمی و بسیج سازندگی سپاه داشته باشند.

سپس با اعلام رمز رزمایش توسط فرمانده ناحیه با ذکر مبارک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: تصادف وحشتناک در حاجی آباد غوری با دو کشته و ۲ مصدوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا