آموزش و پرورش

روایت تدریس الفبای از خودگذشتگی معلم کوهمره‌ای با پای شکسته در کلاس درس

فرق است میان دوست داشتن و عاشق شدن؛ خواهی این تعلق خاطر به فرد باشد یا خدمت کردن به مخلوقات و انجام دادن وظیفه‌ای که به آدمی واگذار شده باشد.

اهدا لوح سپاس به معلم کوهمره‌ای که با پای شکسته در کلاس درس حاضر شد

مصداق بارز و روشن این موضوع حکایت آموزگار کوهمره ای است که علیرغم مصدومیتی که دارد، میدان خدمت و علم آموزی به دانش‌آموزان را خالی نگذاشت، با پای شکسته در کلاس درس حاضر شد و از اخلال در مسیر فراگیری علم و دانشِ دانش‌آموزانش جلوگیری کرد.

روایت این از خود گذشتگی مربوط به عباس بازیار آموزگار پایه پنجم آموزشگاه شهید غفوری فرد روستای ملای انبار، منطقه کوهمره نودان از توابع شهرستان کوه‌چنار استان فارس است که با پای شکسته و گچ گرفته در کلاس درس حاضر و تدریس را به مرخصی و استراحت پزشکی ترجیح دادند.

اهدا لوح سپاس به معلم کوهمره‌ای که با پای شکسته در کلاس درس حاضر شد

عباس بازیار آموزگار پایه پنجم آموزشگاه شهید غفوری فرد که در اثر حادثه‌ای دچار شکستگی از ناحیه پا شد، وقتی گواهی دو ماهه استراحت در منزل را از طرف پزشک معالج مشاهده کرد، صبح فردا در مدرسه حاضر شد و با وضعیت موجود، تدریس خود را شروع کرد.

به همین منظور، کارشناسان آموزش ابتدایی و ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان، پس از بهبودی این معلم فداکار، با حضور در کلاس درس ایشان و اهداء لوح سپاس و هدیه‌ای، مراتب تشکر و سپاسگزاری خود را از این آموزگار فداکار اعلام نمودند.

اهدا لوح سپاس به معلم کوهمره‌ای که با پای شکسته در کلاس درس حاضر شد

بیشتر بخوانید: دیدار مسئولان آموزش و پرورش کوهمره با امام جمعه شهرستان کوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا