ادارات

میز خدمت در مصلی نماز جمعه قائمیه برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، به مناسبت هفته بسیج میز خدمت صبح امروز با حضور مسئولان و نهادهای شهرستان کوه‌چنار در مصلی نماز جمعه کوه‌چنار برگزار شد و مردم خواسته‌ها و درخواست‌های خود را به صورت چهره به چهره با مسئولان و نهادهای شهرستان مطرح کردند.

علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار گفت: با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه مسئولان ادارات شهرستان بصورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.

وی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را خواهد داشت، اضافه کرد: بنا داریم در آینده نیز میز خدمت را به مناسبت‌های مختلف دایر کنیم.

فرماندار کوه‌چنار یادآور شد: یکی از فلسفه های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی منت به مردم و یادآوری اهداف واقعی و اصلی انقلاب است و میز خدمت فرصتی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته ها و مطالبات آنان است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی متعلق به مردم است، افزود: ارتباط با مردم و مردمی بودن یکی از شاخصه های مهم مسوولان انقلابی و در این دهه مبارک برپایی میز خدمت یادآوری این موضوع مهم برای مسوولان است.

بیشتر بخوانید: نمایندگان مجلس در میان مردم باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا