امام جمعه

نمایندگان مجلس در میان مردم باشند

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه حرف مردم زدن تا بین مردم بودن فرق دارد گفت: نماینده‌های مجلس باید در بین مردم باشند تا بفهمند معظل اصلی مردم چیست.

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به مذاکرات هسته اظهارداشت: غربی ها فهمیدن کشور ما از حقوق خود کوتاه نمی آید و کشورهایی مثل چین و روسیه بر حق ایران تاکید کردند.وی با بیان اینکه غربی ها با استدلال از آژانس به همراه کشور و شورای همکاری خلیخ فارس و رژیم صهیونیستی در حال ایجاد اجماع بر علیه ایران هستند در حالی که اجماع دست پیدا نمی‌کنند.

حجت الاسلام شهیم ادامه داد: این تحرکات غربی‌ها منجر به شکست است و مسئولان نباید از مواضع خود کوتاه بیاییند.

خطیب جمعه کوه‌چنار با تاکید بر برخورد با حقوق نجومی افزود: چند سال قبل رهبر درخواستی بر لزوم برخورد با حقوق نجومی و در مقابل با این نکاتی بیان کرد و دولت قبل کاری از پیش نبرد و دولت جدید باید گام‌هایی توسط سه قورا برداشته شود.

حجت الاسلام شهیم با بیان اینکه قطعا انقلابی بودن در حد شعار نباید باشد بیان کرد: باید انقلابی بودن را در عمل ثابت کنند و کسانی که با مدیریت غلط باعث وضعیت موجود شده‌اند پس بزنند.

امام جمعه کوه‌چنار به تنش آبی در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: مشکل و کمبود در کشور ناشی از سه مسئله تغییر اقلیمی، دوربودن از دریاهای بزرگ و ورود و خروج دوران خشک‌سالی و مدیریت منابع آب است.

وی با بیان اینکه مشکل کنونی کمبود آب نیست بلکه کمبود و ضعف مدیریت هست گفت: باید  نسبت به الگوی مصرف، الگوی کشت و حفر چاه مدیدیت جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام شهیم از کسانی که برای کمبود آب به خیابان آمدن خواست تا به دولت فرصت دهند مشکل به وجودآمده را با نظرکارشناسی حل کنند.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس گفت: بارزترین خصویت آیت الله مدرس مردمی بودن بود و بین مردم بودن بود.

خطیب جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه حرف مردم زدن تا بین مردم بودن فرق دارد افزود: نمایتده‌های مردم باید در بین مردم باشند تا بفهمند معظل اصلی مردم چیست.

در بین نماز سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار به ضرورت و اهمیت نقش بسیج اشاره کرد و به بیان دستاوردها و تشریح عملکرد بسیج پرداخت.

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری/رزمایش اقتدار بسیجیان در کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا