اجتماعی

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حرکت تحسین‌برانگیز خیرین کوه‌چناری

به گزارش چنارنیوز، بخشی گرفتاریهایی که پیامدها و آسیبهای اجتماعی زیادی در بر دارد حوادث و رخدادهای ناخواسته و غیر مجرمانه ای است که گاهی دامنگیر افراد جامعه می شود و چه بسا منجر به حبس و زندانی آنها شود همچون تصادفات , ورشکستکی ها وزندگیهای ناموفق زناشویی و…. که به دلائل غیر عـمد و غیـر مجـرمانه بـوقوع می پیوندد ،و در آموزه ها و مبانی دینـی دسـتـگـیری آنـها مـورد تـاکـید است چنانچه حتی تـاجری مـمکنه دچــار ورشکستکی شود در اینصــورت جـبـران خسارت و حفظ آبرو و اعتبارش سفارش شده است و گاهی دو طرف ایـن حـوادث بازنـده و زیانده هستند و هر طرف را بگیری بطرف دیگـری آسـیب مـی رسد لـذا در چــنـین شــرایـطی بـرای حـفـظ سلامت و آرامش جامعه و خانوادهها جبران بخشی از زیان و آسیب وارده که نجات بخش دو طرف دعوی و یا معامله است.

کانال روشنگری و انجمن حمایت از زندانیان دادگستری شهرستان کوه‌چنار در این پدیده اجتماعی نقش مثبت ایفاء نموده و توفیق یافته به کمک نیکوکاران گرامی کشورمان تعدادی از زندانیان را آزاد نماید.

اخیرا نیز با همت خیرین شریف از جای جای میهن اسلامی سه زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه برگشت که در مجموع هشتاد و پنج زندانی تا کنون آزاد شده اند.

قابل ذکر است با صحبت های صورت گرفته با شاکیان و صرفنظر و گذشت از اصل طلب، این سه زندانی با دریافت نزدیک به ۱۵ میلیون تومان رضایت دادند.

جهت یاری کردن زندانیان جرائم غیرعمد به جمع ما بپیوندید(با کمک های ولو اندک خود، در این امر خیر سهیم شوید)

۶۰۳۷۷۰۱۵۵۰۳۵۷۹۷۱
بانک کشاورزی
مجتبی میرزائی

ارتباط با ما👇🏻
📲مجتبی میرزائی نودانی
https://wa.me/989178226171

بیشتر بخوانید: تفریح با اسلحه در کازرون جان مرد ۴۵ ساله را گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا