انتخاباتسیاسیکازرونکوه‌چنار

از کری خواندن برخی نامزدها تا تایید و رد اظهارت منتشر شده نسبت به مقامات

به گزارش چنارنیوز، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار همزمان با سراسر کشور از روز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در این خطه از استان فارس را دوچندان کرده است که به برخی از اظهارات و حواشی روز دوم تبلیغات رسمی انتخابات می‌پردازیم.

دکتر کرامت‌اله ایازی در جمع هوادارانش گفته: ما برای ورود به انتخابات با کسی هماهنگ نکردیم اعتقاد داریم که اگر بخواهیم برای ورود به عرصه انتخابات از نهادها و مقامات مجوز بگیریم فردا هم باید برای خدمت به مردم باید از آنها اجازه بگیریم و ما همچنان به عنوان سرباز فدارکار برای ملت باقی خواهیم ماند.

دکتر سید اسحاق جلالیان در اظهاراتی ضمن گلایه از فشار برای کنارگیری و اتحاد بر یک کاندید واحد در بخش خشت و کنارتخته گفت: پنج‌سال پیش با صحبت‌هایی که انجام شد بخاطر وجود دکتر محمد صادقی برای داوطلبی انتخابات مجلس در منطقه، من کاندید نشدم.

وی ادامه داد: دوسال پیش در جلسه‌ای گفته شد دکتر محمدصادقی گفتن که قصد ورود به انتخابات را ندارند.

دکتر جلالیان با بیان اینکه دکتر محمدصادقی به مدت شش ماه نیز من را حمایت کردند و در زمان ثبت نام آمد و نام نویسی کرد اظهار داشت: تا تفرقه بینمان باشد وضعیتمان بهتر از این نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه گفت: کانداهایی که اصل نظام، جمهوری اسلامی و حکومت را زیر سوال ببرد به درد نمی‌خورد .

وی همچنین به بیانیه‌ یکی از نهادهای دانشگاه کازرون که خطاب به امام جمعه شهرستان کوه‌چنار منتشر شده بود واکنش نشان داد و گفت: نه حمایت از کسی کردم و نه اینکه کسی را نفی کردم، ۱۵ ساله امام جمعه هستم و حتی خانواده خودم هم نمی‌دانند به چه کسی رای میدهم.

نزدیکان حاج حسین رضازاده نماینده سابق در بیانه‌ای ضمن رد هرگونه حمایت ایشان از کاندیدهای خاصی گفته شده؛ هیچ نقل قولی از وی در فضای مجازی مورد تایید ایشان نمی باشد.

در پایان هم گفته شده ؛ شوربختانه باید بگویم همه مردم می‌دانند واضح و روشن است که بعضی از هم شهری های ما برای رسیدن به منافع شخصی خودشان خودشون را خیلی ارزان می فروشند وبدتر از همه چیز شهرستانی نو پا را با این همه انسان چشم دوخته به آینده فدای امیال ناچیز و بی مقدار خود می‌کنند

در ادامه اعلام انصراف داوطلبان حوزه انتخابیه شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار گفته شده دکتر زهرا برزگر به نفع دکتر فریدون عباسی دوانی و دکتر محمد رضا عوض زاده به نفع دکتر غلامرضا دهقان ناصرآبادی کناره‌گیری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا