ناحیه مقاومت سپاه

رزمایش فاطمی در کوه‌چنار در قالب ده گروه و با ۱۵۰ جهادگر برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنارگفت: رزمایش فاطمی در ۱۰ گروه جهادی به استعداد ۱۵۰ جهادگر در عرصه های ده‌گانه برگزار می‌شود و با توجه به محرومیت شهرستان کوه‌چنار امکان افزایش عرصه‌های خدمت نیز وجود دارد.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از آغاز رزمایش فاطمی از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت همزمان با سراسر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در ۱۰ گروه جهادی به استعداد ۱۵۰ جهادگر در عرصه های ده‌گانه برگزار می‌شود گفت: با توجه به محرومیت شهرستان کوه‌چنار امکان افزایش عرصه‌های خدمت نیز وجود دارد.

امیری افزود: این رزمایش در عرصه‌های بهداشتی، دامپزشکی، عمرانی، حقوقی، اصناف، میز خدمت، کمک مومنانه، تربیتی، آموزشی و جهاد تبین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه برنامه افتتاحیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود بیان کرد: در عرصه عمرانی با همکاری کمیته امداد سه پروژه مسکن محرومین را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در عرصه عمرانی همچنین بحث احداث سرویس بهداشتی، ایزوگام، دیوارچینی و دیگر پروژه‌های اولویت‌دار را با هماهنگی فرماندهان پایگاه‌ها برای افراد نیازمند در برنامه داریم.

این مقام مسئول با یادآوری تعطیلی و مجازی شدن کلاس‌های درس بخاطر بیماری کرونا و افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوسال اخیر گفت: با همکاری فرهنگیان بسیجی دانش آموزانی که در مشکل درسی دارند آموزش‌های لازم را می‌بینند.

امیری همچنین از تهیه نوشت افزارهایی برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود: با هماهنگی بسیج استاید برای دانشجویان نیز کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار یادآور شد: بسیج در دوران بیماری کرونا در قالب طرح های مثل شهید سلیمانی در کنار کادر بهداشت و درمان فعالیت کرد.

وی گفت: در وزیت رایگان و تامین برخی داروها و خدمات پزشکی و همچنین در بحث مجموعه دامپزشکی جامعه هدف را مشخص ارائه خدمت می‌کنیم.

امیری تصریح کرد: در مسائل فرهنگی که بی‌امان مردم جامعه با زوایای مختلف اعتقادی سیاسی فرهنگی از طرف دشمن تیر و ترکش وارد می‌شود و نیاز به جهاد تبین دارد و امسال به صورت ویژه بررسی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار گفت: میز خدمت با رویکرد جدید و در روستاهای شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: حکایت نقش برجسته ۱۷۰۰ ساله ی تنگ قندیل چنارشاهیجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا