بخش مرکزی کوه‌چنار

شورای اسلامی بخش مرکزی و ترکیب هیات رئیسه آن برای سال اول مشخص شد

به گزارش چنارنیوز، صبح امروز جلسه انتخابات شورای بخش مرکزی شهرستان کوه‌چنار با حضور معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی و نمایندگان شورای اسلامی روستاها در شورای اسلامی بخش تشکیل شد.

در این جلسه که نمایندگان ۱۴ روستای بخش مرکزی حضور داشتند عیسی رجایی نماینده روستای میدانک با ۱۳ رای بیشترین رای به عنوان نفر اول و همچنین آقایان بهزاد هوشمند نماینده روستای حاجی آباد غوری، سید حسین محمدی نماینده روستای مظفرآباد، عبدالخالق هوشمندی نماینده روستای تل‌انجیر و ایمان احمدی نماینده روستای حکیم‌باشی‌حسین آباد نیز به عنوان پنج عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان کوه‌چنار انتخاب شدند.

پس از انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی جلسه هیئت رئیسه در بخشداری مرکزی شهرستان کوه‌چنار تشکل و بر اساس اکثریت آراء حسین محمدی به عنوان رئیس، بهزاد هوشمندی به عنوان نائب رئیس، ایمان احمدی به عنوان سخنگو و عیسی رجایی به عنوان عضو شورا به مدت یکسال و عبدالخالق هوشمندی به عنوان نماینده شورای بخش مرکزی در شورای شهرستان تعیین شدند.

ایمان احمدی سخنگوی شورای اسلامی بخش مرکزی با قدردانی از همدلی و همکاری اعضای شورا در سال های گذشته، خواستار ادامه این روند برای توسعه و آبادانی بخش و کاهش مشکلات مردم شد.  

وی گفت: شوراها بر دو نوع هستند شوراهای پایه که شامل شورای شهر و روستا هستند و با رأی مستقیم مردم به عنوان اعضاء شورا وارد این نهاد می شوند و نوع دوم هم شوراهای فرادست شامل شوراهای بخش، شهرستان ،استان و شورای عالی استان ها هستند که از بین اعضای شوراها انتخاب می شوند.

احمدی ارائه طرح ها و پیشنهادات اصلاحی به مسئولین اجرایی منطقه را از جمله وظایف شورای بخش برشمرد وبیان‌کرد: اهم وظایف شورای بخش ایجاد هماهنگی و حل و فصل مشکلات و اختلافات بین شوراهای اسلامی روستاهای واقع در محدوده بخش می باشد.


بیشتر بخوانید:
واکسن‌نزدن، امیرکبیر و لزوم پیگیری قضایی شایعه‌سازان
سهمیه سوخت تراکتور های فاقد پلاک در کوه‌چنار و کازرون قطع می‌شود
امام جمعه خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی و فرا استانی به زیرساخت‌های بهداشتی در کوه‌چنار شد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا