اخبار ویژهامام جمعهکوه‌چنار

امام جمعه خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی و فرا استانی به زیرساخت‌های بهداشتی در کوه‌چنار شد

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه امروز با تشکر از مردم و هیئات مذهبی در برگزاری عزاداری دهه اول محرم اظهارداشت: امسال شاهد تداوم عزاداری‌ها بعد از عاشورا هستیم که امیدواریم این سنت ادامه پیدا کند.

وی به هفته دولت اشاره کرد و با تبریک این روز به دولتمردان گفت: دولت باید مردمی و تحولگرا باشد زیرا باعث امیدآفرینی و ارتقا اعتماد عمومی نسبت به نظام می‌شود.

حجت‌الاسلام شهیم با تاکید بر اینکه دولت باید با رویکرد انقلابی و جهادی باشد افزود: این مسئله باعث می‌شود ما بدون اتکا به دشمن و یا کسی از پس مشکلات موجود بربیاییم.

خطیب جمعه کوه‌چنار ادامه داد: ما خواهان رابطه خوب با جهانیان هستیم اما همه مسائل و مشکلات را نباید به بحث مذاکره گره زد.

وی با بیان اینکه مردم از دولت خواستار مبارزه با تبعیض، فساد، فقر و خواهان تحول و عدالت هستند گفت: شاید برای تحقق همه این مسائل زمان لازم باشد اما اگر رویکرد اینچنین باشد امید به مردم بازخواهد گشت.

امام جمعه کوه‌چنار خواستار کاهش فاصله مردم و مسئولان با گفتگوی چهره به چهره و حضور میدانی مدیران در بین مردم شد و افزود: با این کار خیلی از توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام شهیم به نوپا بودن شهرستان و ضعف در زیرساخت‌ها در انجام واکسیناسیون اشاره کرد و از مسئولان استانی و فرااستانی خواستار توجه بیشتر به شهرستان‌های ضعیفتر مثل کوه‌چنار شد.

وی از کادر درمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بخاطر از خودگذشتگی‌هایی که انجام می‌دهند تقدیر کرد و گفت: قسمت انتهایی مصلی جمعه قائمیه برای تجهیز برای تزیق واکسن در اختیار کادر درمان شهرستان قرار می‌دهیم.

حجت‌الاسلام شهیم با یادآوری بدعهدی کشورهای بیگانه در فروختن و تحویل واکسن کرونا به ایران گفت: با تولید و ساخت واکسن داخلی توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

خطیب جمعه کوه‌چنار در بخشی از خطبه‌های امروز به تحولات افغانستان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: تا زمانی که در دولت همه اقشار و گروهها شرکت نکنند مشکلات این کشور حل نمی‌شود.

وی اشتباه بزرگ اشرف غنی را کمک نخواستن از همسایه خود عنوان کرد و افزود: سرنوشت آمریکایی‌ها این است که منطقه را ترک کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا