اخبار ویژهسیاسیکوه‌چنارگالری

فریاد مردم کوه‌چنار بر سر استکبار جهانی در روز قدس

مردم کوه‌چنار با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با مشت های گره کرده استکبار جهانی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش چنارنیوز، آحاد مردم ولایتمدار کوه‌چنار ظهر جمعه با حضور خود در راهپیمایی روز قدس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شیطان بزرگ را محکوم کردند و خواستار آزادی قدس شریف شدند.

مرد و زن، کوچک و بزرگ، سالمند و ناتوان دوشادوش مسوولان کوه‌چنار در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت کرده و با مشت های گره کرده و سردادن شعار ” الله اکبر”، ” ای امت مسلمان، دشمن ما آمریکاست” و “قدس شریف همیشه محور اصلی ماست” از مردم فلسطین حمایت کردند.

مردم کوه‌چنار با حمل پلاکاردهایی با مضمون “روز قدس را مسلمانان باید زنده نگه دارند”، انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

حضور گسترده دانش آموزان، بانوان، مسوولان، فرهنگیان، بسیجیان و کلیه اصناف و بازاریان کوه‌چنار در راهپیمایی روز قدس نشان داد مردم با هر گرایش و طرز فکری متحد هستند و از مسلمانان دنیا نیز حمایت می‌کنند.

ولایتمداران کوه‌چنار با طی کردن مسیر خیابان معلم به سمت مصلی نماز جمعه اتحاد مسلمانان را به گوش جهانیان رساندند و نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام سید محمد علی شهیم اقامه کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه روز قدس قرائت شد.

بیشتر بخوانید: نشست بصیرتی و جهاد تبیین در کوه‌چنار برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا