امام جمعه

مسوولین به وعده های خود عمل کنند

به گزارش چنارنیوز، به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار، حجت الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های امروز نمازجمعه، حلول ماه مبارک شعبان را به همه مسلمانان تبریک گفتند و ضمن اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار تلویزیونی ایشان با مردم در روز عید مبعث بیان داشتند: در باب بحرانها و کشتارها آمریکا سر خط بوده است و در وقایع اخیر اوکراین محور اصلی آمریکاست.

حجت الاسلام سید محمد علی شهیم

امام جمعه کوه‌چنار افزودند: این یعنی آمریکا بحران‌ساز است، منشأ وقایعی که در اوکراین دارد اتفاق می‌افتد امریکاست، حقیقت اینست که این بحران سالهاست با پرچمداری آمریکا آغاز شده است.رهبری فرموند ما مخالف هر گونه کشتار هستیم، ما خواهان توقف جنگیم اما صهیونیست‌ها نمی‌گذارند و می‌خواهند ناتو را وارد جنگ کنند.

ایشان بی‌طرفی فعال را موضع جمهوری اسلامی در ادبیات سیاسی عنوان کردند و تاکید کردند: بی‌طرفی هوشمندانه‌ای که جمهوری اسلامی اتخاذ کرده بهترین روش سیاسی است، کسانی به دنبال محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین هستند، اما در مقابل حملات آمریکا به کشورهای دیگر از جمله حمله به عراق، افغانستان، کشتار مردم‌بی دفاع یمن موضعی نمی‌گیرند و سکوت اختیار می‌کنند، اما بدانند آنها حق انتقاد ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم مواضع اخیر عربستان در قبال ایران را یک‌بام و دو هوا بیان نمودند و تصریح کردند: عربستان سعودی از یک طرف می‌خواهد دست دوست به طرف ایران دراز کند و از طرفی دیگر ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی حفظ و بهبود ببخشد و با این مواضع برنامه هایی دارند که مسوولین باید به دقت توجه کنند.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به وعده های مسوولین در سالهای گذشته در خصوص شهرستان که باعث تعرض خاطر مؤمنین شده بیان داشتند: مسوولینی که قول دادید، وعده دادید بیائید و پاسخگو باشید، اینکه عنوان کنید مربوط به دولت قبل است که فایده ندارد، مطالبه کنید از استان و جاهای دیگر، بنده خودم نیز به جدّ پیگیر هستم، درخواستی نیز در باب شهرک صنعتی داریم که وسعت خود منطقه را افزایش دهند و همچنین مجموعه های صنعتی جدی تر وارد عمل بشوند، اگر می‌دانند که توانایی ندارند زمین را به اشخاص دیگر بسپارند که می‌توانند و از عهده ساخت و تولید آن بر می‌آید انجام بدهد.

نقشه راه فرهنگی شهرستان از دیگر نکات مهم خطبه های امروز بود که خطیب جمعه کوه‌چنار بیان نمودند و با درخواست از مردم و دلسوزان بر لزوم همکاری همگانی در این طرح بومی منطقه ای اشاره نمودند و خاطر نشان کردند: یک دست صدا ندارد، خارج از نگاه جناحی منیت ها را کنار بگذاریم و همگی پای کار بیائیم. درخواست دیگری نیز از متولیان و مسوولین شهرستان داریم‌ که جشن نیمه شعبان ولادت امام زمان(عج) را متفاوت تر با سالهای گذشته بگیریم.

بیشتر بخوانید: روستای پاپون در بخش کوهمره نودان به اینترنت ۴G مجهز شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا