فرهنگیکوه‌چنارگالری

گزارش تصویری/پیاده روی خانوادگی به مناسبت نیمه شعبان در قائمیه

به گزارش چنارنیوز، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، مشتاقان ظهور مهدی(عج) در سراسر شهرستان کوه‌چنار جشن میلاد امام زمان(عج) را برگزار کردند و شهرستان غرق در شادی و شور مهدوی شد.

مردم شهرستان کوه‌چنار امروز در یک پیاده روی به همین مناسبت شرکت کردند که در بین راه با شرینی شربت و نان شرین محلی پذیرایی شدند و در قرعه‌کشی که در گلزار شهدا برگزار شد به برندگان جوایزی اهدا شد.

همچنین امروز از گوشت ذبح شده شتر که دیروز انجام شد غذا طبخ و در بین مردم توزیع شد.

دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) در شهرستان کوه‌چنار با برگزاری جشن و شادمانی و دعا و نیایش، تعجیل در فرج منجی عالم بشریت را از خالق یکتا خواستار شدند و تعدادی از مساجد هم میزبان برگزاری احیای شب نیمه شعبان بود.
 حال و هوای کوه‌چنار به گونه‌ایست که هر کسی وقتی از خیابان‌ها عبور می‌کند، دستی به دعا بر می‌دارد و برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا و مشتاقانه ذکر سلامتی آقا را زمزمه می کند.

 مردم به صورت خودجوش در کوچه، خیابان، منزل و یا محل کاسبی و فعالیت صنفی خود نیمه شعبان را جشن گرفته‌اند و هر کسی به نحوی می‌خواهد ارادت خود به صاحب‌الزمان(عج) را نشان دهد.
 
میلادت مبارک باد، ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو، هماره دعای فرج را زمزمه می‌کنند، یا مهدی(عج)، ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق، میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش.

بیشتر بخوانید: جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف با حضور مسئولین و فرهنگیان و دانش آموزان در مصلی نماز جمعه برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا