آموزش و پرورشمذهبی

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف با حضور مسئولین و فرهنگیان و دانش آموزان در مصلی نماز جمعه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار جشن تکلیف دختران نو مکلف با همت کارشناسان حوزه پرورشی و با حضور مسئولین و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف

امام جمعه شهرستان کوهچنار در توصیه به این دختران نونهال گفت : شما از امروز جزءبزرگترها هستید که یک سری از دستورات الهی راباید انجام دهید که اولین آن رعایت حجاب و عفاف است .اقامه نماز ، عمل به دستورات الهی، احترام به پدر و مادر و امربه معروف و نهی از منکر از دیگر اقداماتی است که در این سن به بعد باید انجام دهید و به آن عمل کنید.

حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای شهیم در توصیه به پدران و مادران این دانش آموزان گفت:احترام به اولاد و ارج نهادن به آنها از مهمترین وظایف شماست.

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف

ایشان به آیه ای از خداوند اشاره نمود و گفت: بهشت زیر پای مادران است آن هم مادرانی که با توسل به ائمه اطهار فرزندان خوبی را پرورش می دهند .شما باید در کنار آموزش به پرورش این فرزندان همت کنید باید به مسائل فرهنگی شهرستان در کنار آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشید.

وی در توصیه به مجموعه آموزش و پرورش گفت:انتظار داریم مجموعه آموزش و پرورش به موضوع فرهنگی شهرستان توجه جدی تری داشته باشند و زمینه برگزاری جشن تکلیف باشکوه تری رابا تشکیل ستاد در سال های آتی اهتمام داشته باشند.

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف

فرماندار شهرستان کوه چنار در جمع اولیاء و دانش آموزان ضمن تقدیر و تشکر و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از امروز به شما دانش آموزان ماموریت جدیدی محول شده و آن عمل به دستورات الهی و گفتگو با خداوند باری تعالی است.

علی علیزاده گفت:در بعد معنوی توجه ویژه ای به نماز و انس و الفت به قرآن و توسل به ائمه اطهار داشته باشید و تحصیل و تهذیب را همراه هم در کنار این دستورات انجام دهید و با توکل بر خداوند به آمال و آرزوهای معنوی خود برسید.

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار ضمن تقدیر و تشکر از فرهنگیان و دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان و حوزه پرورشی اداره و تبریک اعیاد شعبانیه گفت:بسیار خرسندیم که در یک محفل نورانی میزبان دانش آموزانی هستیم که از امروز باید با خدای خود صحبت کنند.خداوندصحبت آنها را بشنود و به آنها پاسخ دهد.

امین غلامی گفت:مادران از امروز در قبال این فرزندان مسئولیت سنگینی رابرعهده دارند که امیدواریم بتوانند در دامان پاک خود دانش آموزان پاکی را پرورش و با همکاری آموزش و پرورش فرزندانی پاک ، خداجو، خداترس ، شجاع ، عدالت خواه و ظلم ستیز تحویل جامعه دهند.

جشن تکلیف ۴۵۰ دختر نو مکلف

وی گفت: شما دانش آموزان از امروز باید با خداوند صحبت کنید .شکر گزار نعمت های خداوند باشید و به فرامین و دستورات الهی پایبند و به آن عمل کنید.

این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای سرود، شعر و مقاله ، سوگندنامه همراه بود.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین افتخار سپاه مُهر تایید امامین انقلاب است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا