حوادث و انتظامیکوه‌چنار

رونمایی از خودرو پلاک خوان پلیس  راهور  شهرستان کوه‌چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به آغاز به کار خودرو پلاک خوان پلیس راهور شهرستان گفت: برای تعداد کمی از شهرهای مهم استان فارس  این دوربین پیش‌بینی شده که شهر قائمیه  یکی از آن ها است.

سرهنگ “لطف الله محمدی” گفت: امروز شاهد رونمایی رسمی از خودرو پلاک خوان پلیس راهور  هستیم که مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به قابلیت های خودرو مذکور، گفت: خودرو پلاک خوان به صورت سیار در شهر قائمیه فعالیت داشته و تمامی خودروهای متخلف را بلافاصله شناسایی، پردازش  و بدون دخالت پلیس  اعمال قانون میکند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: تا الان به صورت سیار دوربین پلاک خوان نداشتیم که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته توسط این فرماندهی و شواری ترافیک شهرستان  از این ظرفیت علمی و تحقیقاتی بهره مند شده ایم و امیدواریم اثرات خود را بر فعالیت‌هایی که مدنظر است به انجام رسانده و شاهد کاهش تخلف رانندگان  وسایل نقلیه در شهر قائمیه باشیم.

سرهنگ محمدی در پایان  از شهروندان خواست تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و در جهت کاهش تصادفات و تخلّفات راهور با پلیس همکاری نمایند.

بیشتر بخوانید: این حجم از ترافیکی که در جاده های شهرستان می‌بینیم پاسخگوی مردم نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا