آموزش و پرورش

بغض و تشویق بی‌امان فرهنگیان برای زحمات غلامی

به گزارش چنارنیوز، ظهر امروز با حضور فرماندار ، امام جمعه، مسؤلان و جمعی از فرهنگیان آیین تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این آیین از زحمات بیش از ۱۹ ماهه امین غلامی تقدیر و حجت‌اله حسنی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار معرفی شد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین با بیان اینکه محیط آموزشی برای پیدا کردن استعداد ها و پرورش آن‌ها است گفت: مدیری موفق است که بتواند طرح و برنامه داشته باشد و بتواند ساماندهی، سازماندهی و رهبری کند.

وی یکی از مهمترین محور‌های مدیریت را ارتباط با همکاران عنوان کرد و افزود: با اتحاد و همدلی قدم های خوبی برای شهرستان برداریم.

امام جمعه در این آیین با توصیه همه به تهذیب نفس گفت: وقتی یک مدیر برود و سرپرست معرفی می‌شود رسم نیست امام جمعه حضور پیدا کند ولی بخاطر زحمات آموزش و پرورش در این مدت ما حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ادارات ما آموزش و پرورش است چرا که عرصه علم و تربیت است افزود: روش و منش و گویش و سبک کار ما مهمه و شما یک الگو در جامعه هستید که باید مراقب باشید.

حجت الاسلام شهیم گفت: من احساسات جناب غلامی را می ستایم و زحماتی که این بزرگوار در یک ساله که من میشناسم تشکر میکنیم و بیش از همه ادارات ما سر زدم و تلاشمان باید اینطور باشد که به بهترین نحو اداره و مدیریت کنیم.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد آنچه می ماند عملکرد و خاطرهها هستند گفت: با این انس و الفتی که داشتید الان با حضور پرشور مدیران مدارس که الان آمدن نشستن خود اهمیت زیادی دارد و من نسبت به آقای غلامی مباهات میکنم.

حجت الاسلام شهیم از حسنی سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار خواست آرامش را به عنوان مهمترین عنصر مجموعه آموزش و پرورش حفظ کند.

خطیب جمعه کوه‌چنار همچنین از وی خواست اغماض و مسامحه کاری است را کنار گذارد و اگر مطلبی هست با کنار گذاشتن اغماض و مسامحه آن را به نتیجه برسانید.

حجت‌الاسلام شهیم گفت: مسئولی که رفت، رفته و کسی ننشیند حرف و حدیث پشت سر آن بزند و باب غیبت و تهمت مخصوصا در این ماه عزیز را باز کند.

وی خواستار تبعیت همکاران از مدیران بالا دستی شد و افزود: ما کنار شما برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش هستیم.

خطیب جمعه کوه‌چنار با گلایه از بی‌ایمانی و بد ایمانی برخی افراد که با درست کردن شایعه گفته بودند امام جمعه خواستار تغییرات در آموزش و پرورش شهرستان شده گفت: تاسف می‌خورم از عملکرد این چند نفر که باعث تنش و ناهنجاری و پس رفت شهرستان می شوند.

وی تاکید کرد : امام جمعه در عزل و نصب نقشی ندارد و ایمان خود را زود نبازید چرا که در شان امام جمعه نیست که کسی را جابه‌جا کند.چنارنیوز

امین غلامی در این آیین با بیان اینکه همیشه سعی کردم سرباز قوی و شجاع، در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشم و اجازه ندادم شان معلمی خدشه وارد شود گفت: ان شالله بتوانم در ادامه مسیر خادم خوبی باشیم و بتوانیم بطور واقعی، ظلم ستیز، بااخلاق و سرباز خوبی برای ایران اسلامی باشیم .

وی با بیان اینکه از همکاران می‌خواهم که با توجه به پتانسیل بالای دانش آموزان در شهرستان آنان را فدایی ماسئل حاشیه نکنیم .

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه کمک کنید این اداره به جایگاه واقعی برسد و دانش آموزان به قله واقعی برسند.

پور جعفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز در این آیین گفت: سیاست بازی و جناح بازی کنار بگزاریم چرا که هر جا توفیقاتی در کشورر داشتیم حاصل همکاری اتحاد و همدلی بود.

وی ادامه داد: هیچ چیز بهتر از وحدت و همدلی نیست و جناح بازی‌ها نسخه خارجی است و نسخه کاسبانه است و از انشقاق آنها روزنه پیدا و وارد می شود.

از حاشیه‌های این تودیع و معارفه بغض غلامی و تشویق ممتد همکاران فرهنگی از وی بود همچنین حضور گسترده و معلمان و مدیران با بعض و تقدیر از آقای غلامی از دیگر حواشی این تودیع و معارفه بود.

بیشتر بخوانید: تشریح نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار در فروردین سال جاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا