مذهبی

یادواره شهدا روستای الیاس آباد برگزار شد

به گزارش چنارنیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یاواره شهدای روستای الیاس آباد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر حوزه علمیه قائمیه، مسئولان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد روستای الیاس آباد برگزار شد

علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

وی با اشاره به توطئه ها ی دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: حضو ملت در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

علیزاده اضافه کرد: هر چه عزت، حرمت، مقام معنوی وجود دارد خداوند به شهدا اعطا کرده است، این عزیزان با نثار جان خود روحیه خودباوری در بین ما تقویت و نهادینه کردند.

حجت‌الاسلام کشاورزی نیز با اشاره به اهمیت یاد شهدا به تبین راه و یادشهدا پرداخت، در این آیین با اهدا لوح و دسته گل از خانواده شهدا و همچنین از بسیجیان این روستا تقدیر شد و در پایان مردم در جمعی صمیمی دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را با فرماندار و بخشدار مرکزی میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: یادواره شهدای دهستان انارستان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا