امام جمعه

مجموعه دولت در زمینه خدمات رسانی به کوه‌چنار بخصوص در حوزه درمان باید تلاش بیشتری کند

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به هفته دولت و تبریک این روز بویژه به دولتمردان شهرستان کوه‌چنار اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مناسب برای خدمتگزاری مسئولین می‌باشند.

وی گفت: شهرستان کوه‌چنار که فرصت های گرانبهای را در خود جمع آورده مظلوم است، که مستعد و مستحق آن است تا در فضای خدمتگزاری های متاثر از شهیدان رجایی و باهنر، رشد و تعالی متناسب را تجربه کند.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه دولت سیزدهم باید دولت کار و تلاش جهادی باشد گفت: این دولت وارث انبوهی از مشکلات بخصوص معیشتی و اقتصادی است که دولت باید برای این مشکلات اقدام فوری، میان مدت و بلندمدت درنظر بگیرد.

حجت‌الاسلام شهیم با اشاره به حضور رئیس جمهور و برخی مسئولان در خوزستان گفت: این‌گونه تلاش‌ها به سبک جهادی نوید بخش حل مشکلات کشور در آینده است.

بیشتر بخوانید:
آنچه باید درباره قولنامه دستی بدانید
واکسن‌نزدن، امیرکبیر و لزوم پیگیری قضایی شایعه‌سازان

وی با اشاره به خدمات کم‌رنگ به مردم مظلوم شهرستان کوه‌چنار تاکید کرد: مجموعه دولت با همت ملی در زمینه خدمات رسانی به شهرستان بخصوص در حوزه درمان باید تلاش بیشتری کند.

حجت‌الاسلام شهیم خواهان شایسته سالاری و انتصاب مدیران توانمند در رده‌های مختلف شد و افزود: دولت جوان و حزب‌الهی با درنظر گرفتن شایسته سالاری برای حل مشکلات موجود گام مهمی بردارد.

امام جمعه کوه‌چنار با انتقاد از مذاکرات هسته‌ای فرسایشی که باعث عقب ماندگی کشور شده گفت: باید با تکیه بر ظرفیت داخلی مشکلات مردم را به مذاکرات گره نزنیم.

وی با اشاره به تحولات لبنان و حمایت ایران از متحدان خود در منطقه گفت: بارگیری کشتی ایرانی و علنی اعلام کردن آن توسط سید حسن نصرالله باعث بازی باخت باخت برای استکبار است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا